![]() |
Gedoogbeleid België aangepast
Ik kreeg vanochten een SMS, ik heb er nog geen bevestiging voor, maar ik ga het zo nazoeken.
Mij werd verteld dat softdrugs in België weer/nu gedoogd wordt tot op 3 gram. Goed nieuws dus voor de Belgen onder ons :D (Y) |
Een mededeling :o
Type toch :nono: :p |
??
|
Ohnee.. je mag alleen geen mededelingen plaatsen op DK.. :o
|
Ik kom daar nooit....
|
Mja. Volgens mij was dat al. Maar het mag nog steeds in beslag genomen worden en bladibla.
|
mwa het was eerst gedoogd
Dit was tov nederland anders in de zin dat er geen limiet van 5 gram aangegeven was, omdat de jeugd niet mocht denken dat het normaal was om 5 gram op zak te hebben. En daarna is het illegaal geworden. Voor de gebruiker zou er niks veranderen omdat kleine hoeveelheden niet bestraft zouden worden. Hoe het nu zit weet ik niet |
in belgie je zijn je tog al makelijk over soft drugs want als ik naar een festival in belgie ga zeggen ze er nix van ze reageren niet eens raar.
|
een festival is wat anders. Op een festival verwachten ze dat soort dingen. Op straat is het daar heel anders
|
Liever helemaal legaliseren.
Gedogen bah. |
het is goed zoals het nu is in Nederland
|
Citaat:
|
Dat is waar, maar ze wíllen zich helemaal niet met de zaken bezighouden waarom het gaat.
Volgens mij zijn ze gewoon bang om een kogel door de bakkes te krijgen. Zeikerds. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja, laat ik wat wiet in mn reet stoppen zodat ik kan concurreren met de plaatselijke coffeshop :rolleyes:... Maak je min de rijskosten misschien nog een tientje winst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Get your facts straight. Er is niemand die Hasj of Cannabis in zijn aarsch zal vervoeren :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik vind dat we alle slikkers moeten vervolgen, uiteraard. Maar dat is een persoonlijke kwestie. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoals je zegt is dat een persoonlijke kwestie en helaas zijn er te veel mensen die geen goede normen/waarden hebben. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Imo, moet wiet helemaal gelegaliseerd worden, lijkt me eigenlijk wel een leuk zomerbaantje. Wiet plukken in een kas :p |
HET IS WAAR:
http://www.goedzo.com/index.php/goed...iet_op_zak_in_ -3 gram -niet in de buurt van scholen -wel procesverbaal, geen vervolging |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |