![]() |
Wat verzamel jij?
Suikerzakjes?Kapotte radio's?Geld?
Ik verzamel een beetje boeken, DVD's en strips. Later wil ik wapens en kunst verzamelen. |
Boeken en dvd's. :)
|
Geld.
|
Wapens :|
Ik verzamel dingen van winterlandschap die je bij coppelmans kunt kopen:) Verder niets, ik ben meer van de weggooi;) |
Citaat:
|
Videobanden (beetje)
En van vroeger heb ik nog een verzameling puntenslijpers en happy meal figuurtjes op zolder liggen. |
Ik verzamel: leuke/goede/grappige artikelen, foto's en gedichten uit kranten en tijdschriften etc.
En ik verzamel stof. Maar dat komt eigenlijk omdat ik te lui ben om te stofzuigen. |
lege pringlesbussen
oude telefoonkaarten postzegels clipjes van hagelslagpakken euro's uit alle landen en vroeger sleutelhangers, stickers, flippo's enzo beetje standaard dingen eigenlijk :o behalve die clipjes dan |
geld, boeken, maar verder weinig eigenlijk
ik heb wel veel sierraden maar om nou te zeggen dat ik die echt probeer uit te breiden oid, ook boekenverzameling niet, och, ik hoop later veel boeken te hebben maar ga niet speciaal boeken kopen echt met dat doel. |
ik verzamel geld (al lukt ut niej egt goed)
en dolfijnen spullen ik wil later namelijm iets met dolfijnen gaan doen. |
Geld
Kinderen voor kinderen-cd's |
ik verzamel stof.
|
Boeken en cd's
|
|
Ik verzamel cd'sen alles over fossiellen en mineralen.
Ik heb al een vitrine kast vol met fossiellen en mineralen. En computer spelletjes (x box en playstation 2) En ik vis graag dus ook visspulletjes. |
Ik verzamel niks. Het enige wat daar een beetje in de buurt van komt is mijn voorliefde voor het aanschaffen van boeken maar dat is iets wat dermate hoog verheven is dat men het geen verzamelen meer kan noemen.
|
ik verzamel
|
Flügel- en Vluggertjeflesjes :D .
|
bedankt! ik kon er ff niet opkomen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verzamel niks, dat scheelt emotionele schade als er iets mee gebeurd.
|
Muziek.
|
ernie's :)
|
Boeken van Johnny van Doorn & muziekdvd's
|
Ik verzamel kwalijke informatie over DK'ers.
|
Eh, ik heb een kleine Delfts-blauw verzameling. :o
|
Ik 'verzamel' niks.
|
leuke kleren.
|
Kuttopics.
|
Dan zit je hier goed.
|
Citaat:
|
Ik verzamel kennis :)
Verder ook nog wel wat lps en cds, maar dat is eigenlijk niet echt verzamelen :o |
Pringlesbussen.
|
- special K dozen voor boven op m'n keukenkast op m'n kot (staat best arty farty :))
- oorbellen - sjaals - tassen |
Citaat:
|
Posts.
|
Op de basisschool waren het nog inktballetjes, om de samba
met den vulpen te kunnen doen. :cool: En daarna werd het niks meer, eigenlijk. |
Boeken
Suske&Wiske's En de enige 'echte' verzameling (want nutteloos): Doosjes |
Vingerhoedjes :o
|
Citaat:
|
Op dit moment niets.
|
Citaat:
:o Ontopic: Ik "verzamel" niets, maar als iets in de buurt komt is het wel kennis zoals Gauloises zo wijs opmerkt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt dat je me even helpt herinneren. |
-kinderboeken
- dvd's - cd's - spulletjes van varkens... |
Niet echt iets in het bijzonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Ik mag nou een melding maken op M&M en dan krijg je een warning/ban omdat je m'n foto plaatst..... :s Gekte..... Ik zet het ding toch zelf in m'n fotoboek..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |