![]() |
die wilden fussball kerle
...
|
...
|
Begin maar met lezen (y)
|
...
|
...
|
17:04-21.14?
Ik kan in 4 uurtjes wel een boekverslag in elkaar draaien... En dan heb je nog tot minstens 6 uur 's ochtends, vanaf nu gemeen dus nog een ruime 6,5 uur. Veel plezier met lezen. :p |
...
|
...
|
Doe zelf eens wat, luilak :nono:
|
...
|
Citaat:
|
Jíj zegt zeik niet? Wie zit er hier zo wanhopig de hele tijd dr eigen topic te uppen?
Dr staat trouwens een heleboel over dat boek op Google, misschien zo op het eerste zicht geen samenvatting, maar als je die uren dat je zat te wachten tot iemand jouw huiswerk deed daar eens in had gestoken, had je vast wel wat gevonden. Trouwens, volgende week nu, dus kun je het alsnog wel lezen.. En anders zoek je een wat makkelijker boek? |
ik heb google al meerdere keren doorgezocht maar helemaal nix
|
Als ik die titel in voer bij Google, krijg ik 98.400 resultaten.
Heb je goed gezocht? :| |
srry was de complete titel vergeten erbij te zetten
titel die wilden fussballkerle: juli die viererkette maar ik krijg geen nederlandse dingen over dat boek :( |
De titel (als je kan spreken van een titel, het is volgens mij meer een reeks kinderboeken) is verfilmd. Je zou hem dus moeten kunnen huren. Ergens.
|
ik vraag om een samenvatting
en ik ben nu niet thuis dus....:| |
plz iemand? tis een boek voor 3e/4e klas (moet van me leraar) maar zit in 2e
door die moeilijke woorden snap ik er geen ene fuck van plz iemand die er wat van snapt? |
Als je een volle week hebt gehad en nog niet bent begonnen met lezen moet je je af gaan vragen of een 1 niet erg mild is.
|
ik ben al begonnen hoor ;)
maar snap er geen fuck van |
Plz iemand???
|
komop :( plz?
|
Ik zou je een nul geven :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |