![]() |
[songtext] fanatiek katholiek
Ik blijf erbij, je pc opruimen is gewoon te cool voor woorden :)
Ik was dus mijn pc aan het opruimen en toen kwam ik zo'n oude songtext van mij tegen. Het is een beetje neder-punk achtig iets. Ik hoef geen commentaar van goed of niet. Maar ik vond het wel heel cool, het is iets van 3 jaar oud ofso. Ik meen mij te herrinneren dat ik hem samen met iemand anders had geschreven, maar ik weet niet meet met wie. enjoy :) - Fanatiek katholiek - God die is barmhartig geloof het nu maar snel geloof je het namelijk niet dan ga je naar de hel God die is geweldig maar Eva was een trut bedrogen door een slang nu is ons leven kut Fanatiek katholiek dit maakt mij ontzettend ziek God die is genadig tenzij je niet geloofd denken door een boek in plaats van met je hoofd God die is verstandig je ziet hem alleen niet vast high in de hemel met een berg van wiet fanatiek katholiek dit maakt mij ontzettend ziek En als god dit hoort en zich hier aan stoort moet hij me maar dwingen niet meer te zingen En als god dit hoort en zich hier aan stoort vraag ik hem te strijden voor een wereld zonder lijden |
hehe kan er wel om lachen...
|
Maak er een BM versie van.
|
lees als: Ik heb gister eindelijk de laatste regel van mijn nieuwe songtext geschreven, wat vinden jullie ervan?
|
Citaat:
edit: eigenlijk, sterker nog, ik schrijf tegenwoordig niet echt songtexten meer, ik concentreer me tegenwoordig meer op het gitaarstukken schrijven. ik vond hem wel grappig om weer te zien, lekker fout :) |
mhwah, best grappig nog..
|
Citaat:
|
hey dude, long time no see
kvind hem iig best vet, ik dacht eerst .. ohoh... maar ik vind hem cool, moet gespeeld worden in de stijl van neuk! :) |
Long time no see, toch maar een andere nick genomen?
(oeh, wat schandalig offtopic) |
Citaat:
*zwaait* ik ben het hoor! wardt! |
Citaat:
mag ik hem in onze schoolkrant zetten? ik vind hem nl. echt te vet |
Zo in het Engels zo een Exploited-tekst kunnen zijn.
|
Vind het meer een Heideroosjes tekst dan een Exploited tekst
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |