![]() |
Welke vragen zitten jou dwars en wil je eigenlijk niet stellen?
:o
Waarom ben ik tegendraads? :o :confused: :p |
precies weten van mijn vriendje wat hij nou precies vindt, en denkt en voelt over mij :D
Too much of a kind, I know, maar stiekum ben ik best nieuwsgierig! Maarja, ik zie mezelf al aankomen..: 'Hee schat hoe gaat het? Goed? Ja? Eey wat denk je nou eigenlijk van mij? Vind je me echt geweldig? Ben je echt verliefd op me? Houd je van me? Wat vind je een pluspunt aan mij? Wat vind je een minpunt aan mij?' enz enz :D Dus ja, ik heb wel meerdere vragen die ik zou willen stellen, maar ook weer niet...beetje overdreven haha TS niets :)? |
Citaat:
|
Die vragen wil ik eigenlijk niet stellen :o
|
Als je een topic start, dient er een degelijke openingspost te staan. Als er alleen wordt geopend met bijvoorbeeld een smiley of een vraagteken, wordt het topic gesloten. Als de beginpost al niet goed is wordt het topic niet goed gelanceerd en heeft het geen zin om het te laten bestaan.
Waarom heb je dat toch niet gedaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zitten mij heel veel vragen dwars, en ik vertik het om ze te vragen. Dat verdient ze niet meer.
|
Ik durf eigelijk alles wel te vragen... Behalve over mijn uiterlijk :o
|
Er zitten mij geen vragen dwars. Of eigenlijk wel maar dat zijn vragen die aan mij gesteld worden.
|
Er zijn wel vragen die mij dwars zitten. :o
|
Citaat:
|
ik wil uitgebreid antwoord op de hoofd en deelvragen van mijn aanomende PO's alstublieft :o
|
Citaat:
|
waarom oh waarom zijn bananen krom??? :o :o :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit wel met een paar vragen ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou. Ik vraag me af of ik dit een stom topic vind ja of de nee.
|
Ik ben bang voor de waarheid
|
Citaat:
@HB: Ja, dat vind je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af waarom machiavelli vond dat mujahideen een punt had in zijn verloederde nederlanders trouwen niet tirade :p
|
Citaat:
|
Ik vraag me altijd af wat mensen in Godsnaam bezield om op CDA, VVD of rechtser te stemmen, maar ik durf het nooit te vragen. Uit vrees voor domme antwoorden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |