![]() |
Wat te doen met Valentijn?
Ik ben een jongen van 16 jaar en heb bijna een vriendin. Maar ik wil dus wat romantisch gaan doen met haar, maar ik weet niet zo goed wat. Misschien dat jullie een ideetje hebben? Ik had ook al een beetje in het Ideeen Topic gekeken, maar daar stonden ook niet echt ideeen in de we kunnen doen. Vorige keer had ik haar wel uitgenodigd op mijn kamer en gingen we een dvdtje kijken op bed samen. Dat werkte goed en resulteerde dan ook in kussen en lekker knuffelen.
Maar hebben jullie misschien een ideetje om te doen (niet om te geven, maar dus echt om te doen)? Ik hoor het graag van jullie, Mzzl |
Wij gaan lekker niks doen met valentijn, gewoon omdat valentijnsdag stom is. 2 weken later gaan we wel wat leuks doen want dan zijn we 1,5 jaar samen, dat is pas een reden om wat leuks te gaan doen samen (-> lekker uit eten bij een gezellig restaurantje en thuis ... uhm ja :P :o).
|
Citaat:
Hij vroeg om een idee om het gezellig te maken. Maar inderdaad pak een biosje, of ga lekker uit eten..of doe iets apart..verras haar door samen ergens naartoe te gaan.. (concert of zo?) |
Dan haal je kaartjes voor de love-seat in de bios :p
|
Citaat:
Uhmz.. ergens wat gaan eten is misschien ook een leuk idee. |
Ik heb even de titel veranderd, om er een algemeen topic van te maken. :) Op die manier komen er niet allerlei verschillende topics van mensen die op zoek zijn naar ideeën, maar kunnen we er 1 groot topic over houden waarin iedereen vertelt wat hij/zij gaat doen.
|
Ik denk dat ik 'niks' ga doen...maja wie weet..
|
Niets, het is schooldag, mss het weekend ervoor iets gaan doen, maar ik denk dat het weer gewoon als altijd filmpje kijken bij mij thuis word (wat zo al leuk genoeg is). Ik denk dan dat we iets speciaals gaan doen voor mijn verjaardag en valentijn samen (ik verjaar op 19februari)
|
Ik ga voor me vriendin wat lekkers maken, dan filmpje kijken denk ik (als t lukt om naar die film te blijven kijken ;) )
Wel jammer dat het doordeweekse dag is, kun je de dag erna niet lekker uitslapen :( |
Ik ga bij Andijvie eten
Maar een paar goed bereikbare dingen: Je kunt haar meenemen naar de bios of een eetcafe, of haar kamer volplanten met theelichten :) (er ontbrak een deel midden in de zin :confused: ) |
M'n verjaardag vieren. (y)
|
waarschijnlijk ga ik naar school
|
Ja inderdaad, idem hier... Valentijn is de eerste dag van het tweede semester (n) Dan juist nog vroeg les ook
|
Citaat:
|
ik denk weinig eigenlijk, ik ga er ook niet aan doen. ik zie mijn vriend dan en dat is al leuk! :)
|
Ik ga nix doen met valentijn aangezien meneer lief gezeik zou gaan krijgen als hij niet op de training komt met valentijn.
Nou dan tog niet :mad: |
Ik heb geen FLAUW idee wat we gaan doen met Valentijn. Waarschijnlijk gewoon lekker samen zijn :).
|
's ochtends en 's middags
bij de brievenbus wachten totdat de postbode is geweest, dan even de teleurstelling te boven komen ;) 's avonds Ik ga alleen op mijn kamer zitten met de lichten uit en draai wat relaxte jazzmuziek (Cannonball Adderly, Miles Davis). Lekker glas dobbel palm erbij :) en wat handgemaakte bonbons. |
valentijns-kaart met 2 toegangskaartjes voor me gala :p
|
Valentijn vind ik zo een aanstellerige poep. :o
Alsof je op die dag even extra lief moet zijn..wees gewoon altijd lief:p en leuke dingen kan je altijd nog kopen voor hem/haar, zo cliché als iedereen het op dezelfde dag doet. :rolleyes: |
Tentamen ontwikkelingssociologie maken (y)
|
naks...
|
Geen idee, waarschijnlijk niets bijzonders.
|
Met Valentijnsdag ben ik nog in Parijs.
|
Ligt eraan, of hij thuis is,
of hij tijd heeft, of we op dat moment iets meer duidelijkheid hebben tussen ons:o |
Ik denk nix... me vriendje heeft het net uitgemaakt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok flauw... :rolleyes: |
ik ga naar hem toe; ik weet dat hij "iets" gaat doen.. maar niet wat. we gaan niet echt cadeautjes kopen ofzo, ook geen kaartje sturen, maar wel gewoon iets leuks. ik ga een cd maken met onze & mooie liedjes, & het hoesje ook mooi maken en kleine gedichtjes in de binnenkant schrijven.
|
ik ga eerst ontbrakken van een kamp, dan ga ik naar college, als ik zin heb... dan ga ikb oodschappen doen en eten, dan ga ik naar toneel...
enne tja, verder verwacht ik niets... Het zou leuk zijn, maar aan de andere kant vind ik valentijnsdag maar een commercieel concept.. Wat een ex van mij een keer gedaan heeft: aardbeien en banaan en ik geloof kersen met slagroom en chocola laten smelten en eroverheen gieten, zodat het een soort taart wordt.. vond ik heel lief en lekker... |
De hele dag met mijn vriend in bed liggen. Dus.:)
|
ik ga mijn vriend vertellen dat we in maart een lang weekend naar parijs gaan!
ik heb er nu al zin in! |
Om dan toch maar deel te nemen aan het cliché iets commercieel romantisch te doen op Valentijnsdag heb ik een privé-sauna voor twee uur gereserveerd voor ons beidjes.
Hij spreekt ervan om me uit te nodigen iets te gaan eten na de sauna :D |
Euhm helemaal niks eigenlijk. :cool:
|
Niets.:)
|
Als excuus om weer eens naar de film/uit eten te gaan (alsof je daar een excuus voor nodig hebt, maar goed), gaan we dat op 14 februari doen (of op 13 of 15 februari oid, ligt er aan wat er goed uit komt).
|
tis dat leonoor het zei anders had ik niet eens geweten waneer het is.
|
Wij doen denk ik helemaal niets met valentijnsdag. We zijn afgelopen weekend al samen naar de bioscoop geweest en rond de 21e gaan we samen een keer uiteten omdat we dan een jaar wat hebben dus Valentijnsdag heeft voor mij dan minder of geen waarde.
|
ik ga schilderen en verder ga ik de dag erna uit eten omdat we dat leuk vinden.
|
waarschijnlijk niks, maar wat niet is kan nog komen.
|
Overdag werken
en het valt op een maandag toch? Dus dan is vriendje 's avonds naar voetbaltraining en zie ik hem helemaal niet. (y) |
Citaat:
Nee ga dus ook niks doen met valentijn, nou ja heel mss een kaartje geven, maar ik vind het maar een stomme dag. |
ik ga dan naar school, leren voor mn se's en verder niks
en hij waarschijnlijk ook (Y) ik doe niet aan valentijnsdag |
stagelopen.
|
Ik ga -terwijl m'n vriendje naar de training is- heel z'n kamer versieren met ballonnen enzow.
En over heel z'n kamer z'n kadootjes verstoppen. Ik doe dit wle niet voor valentijn...maar omdat we jaar en een half samen zijn... en dit is toevallig op Valentijn :p |
Ik ga gewoon naar school, de vakantie is dan helaas weer afgelopen... en ik doe eigenlijk weinig aan valentijnsdag.
|
Studeren
Wat drinken met een vriendin Eten en 's avonds een feestje :). |
Oh, valentijnsdag. Kan ik me lekker uitleven.
Ik hou van cadeautjes geven en het maakt me niet uit wanneer, hoevaak of wat ik geef. Cadeautjes geven vind ik altijd fijn. Dus ook op valentijnsdag ^-^ hmm, Gedichtje word het niet want die heeft ie vorige week gekregen en tevaak gedichtje heb ik geen inspiratie voor. Maar een gedicht is wel een idee voor Topicstarter. Ik heb mn foto op de voorkant van de Veronicagids gedaan. überfout maar ik vond het zo grappig. Want we lezen altijd samen onze veronica horoscoop. Ennn verder kan ik nix kopen want ik ben al 'n week ziek maar iets als chocola vind hij superfijn en massage enzo valt altijd goed in de smaak :) Dus mijn valentijnsdag komt helemaal goed. |
Hmmm een meisje wat ik leuk vind (maar wat mij zo goed als niet kent :| ) een bos rozen aanbieden, en vervolgens afgaan als een gieter, maarjah het is wel leuk; denk ik :p
|
Ik ga al mijn vriendinnetjes een lief kaartje sturen:).
Ik ga een heel goede vriendin van me, die ik al tijden niet meer heb gesproken (:|), mailen en feliciteren met haar verjaardag. Ik ga met een andere heel goede vriendin van me naar de stad. Ik ga... ehm... vast nog wel meer doen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |