![]() |
[AVI] Kan niet afspelen
Mijn systeem loopt op Win 98. Als ik een .avi video wil openen, gebeurd er vrijwel niets. Bestanden met .mpg etc werken wel...
Kan iemand mij helpen? Bij voorbaat dank. |
codecs
|
|
Dan is het hoogstwaarschijnlijk dat het een DivX is.
|
Citaat:
@SaisPas: of een XviD he, tegenwoordig veel populairder dan DivX; niet zonder reden. :) |
haha upgrade zoieso naar win2k ;)
verder zou ik op zoek gaan naar volgende codecs: Divx311_Alpha Divx412 Xvid codecje en als je dan toch bezig bent, pak dan ook meteen Angelpotion voor mpeg(4) ondersteuning... zijn allemaal oudere codecs, maar werken naar mijn ervaring net zo goed of zelfs beter dan die 1000-en zelfgemaakte pakketjes die overal te downloaden zijn.... |
Citaat:
|
hehe niet echt ontopic maar wil wel ff kwijt :P
XP? en dan constant 70 tot 80% van je cpu in gebruik hebben, omdat ie die kinderlijke interface moet kunnen blijven draaien ? win2k doet niet aan die flauwekul.. en het gemiep over software/spellen die niet zouden draaien is ook half waar, aangezien je vrijwel alles met een patch kan fixen... bijv opengl ondersteuning voor spellen speciaal voor win2k.... en degene die denken dat xp niet zoveel cpu zuigt, installeer voor de grap eens windows2000..... you'll c... |
Citaat:
Die grafische interface kun je gewoon uitzetten en als je dat doet verbuikt het minder resources dan 2k. Daarnaast zal die interface niks gebruiken van je CPU, maar van je GPU. Ik heb op diverse systemen Win2k en WinXP gedraait (het oudste was een P2 233 met 265 MB geheugen, draait geweldig.. Terwijl 2k zo traag als stront is..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
doet je xp het goed, houden zo doet je 2000 het goed, houden zo. edit: doet je 98 het goed, houden zo. |
Citaat:
Droom verder, tijd voor een upgrade :p |
Citaat:
|
Citaat:
interne problemen)... |
Wat heeft dit ineens met Windows versies te maken? En de oude discussie WinXP vs. Win2k, komop zeg. Allemaal oude argumenten ook. Sommigen zijn daar toch doof voor.
http://forum.scholieren.com/showthre...ht=win2k+winxp |
Dat, en dit topic hoorde toch al in het centrale topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |