![]() |
bioscoop
wat is de leukste film die jullie in de bios hadden gezien en met wie?
|
Requiem for a dream, weet niet meer met wie.
|
Titel aangepast, je mag wel wat duidelijkere titels nemen.
Reactie's weggehaald, ontopic. Laatste leukste filmtopic is alweer een poosje terug, dus mag wel weer als men dat wil. |
Denk toch dat ik de mooiste film die ik in de Bios heb gezien LotR is. Daar ben ik overgens meerdere keren heen geweest en met meerdere/verschillende mensen.
|
Mona Lisa Smile vond ik wel een leuke (eigenlijk: mooie) film.
Verder zie ik niet heel veel films in de bios. |
der Untergang, gister pas eindelijk gezien! maar cker weten de mooiste film die ik ooit gezien heb! ow en ik heb em met mn vriendin gezien
|
Citaat:
Gewoon "de leukste film" zou ik zo niet weten. Films die vooral erg leuk waren om in de bioscoop te zien vond ik Cast Away en de Star Wars films. |
'Moulin Rouge', 'About a boy', 'National treasure' en 'Fahrenheit 9/11' (hoewel dat geen echte film is).
|
lion king
|
Citaat:
1 dun vlies dat iets bedekt 2 strook lichtgevoelig materiaal voor foto- of filmopnamen => filmstrook, pellicule 3 werk, bestaande uit een reeks filmopnamen die bewegend beeld vormen => rolprent 4 geheel van instellingen, bedrijven en personen, die films maken en vertonen [Belg., niet alg.] En ik begrijp niet hoe mensen één film de leukste kunnen vinden. |
The patriot, Troy.
Dat zijn echt schitterende bioscoopfilms (y) |
Ik heb niet zoveel goeie films in de bioscoop gezien, omdat er nooit mensen met mij naar goeie films willen gaan :)
Dan zal het Goodbye Lenin! of Kill Bill wel zijn. Oh en Un long dimanche de fiançailles was ook ook geweldig. |
Citaat:
|
Citaat:
Mooiste film, poeh. Ben meer iemand die als hij naar bios gaat met anderen gaat, en dus vooral veel hollywood ziet. Dat ik dan eindelijk in de bios iets als zebraman zag was dus wel erg ok. Ook big fish, dat een film je zo blij kan maken. En de kill bill marathon niet te vergeten. KB 1 eindelijk op het grote scherm, en als een van de eerste groepen deel 2 zien. (amerika had tijdsverschil :cool: ) |
Ik weet niet echt meer welke films ik allemaal in de bios heb gezien.
Ik denk dat 'Sky Captain & The World of Tomorrow' toch wel de leukste is. God wat heb ik gelachen bij die film. :D |
Citaat:
Maar 'Troy' heeft vanuit correct historisch perspectief helemaal niets te maken met wat er gebuerd is rond Troje in de tijd waarin de film zich afspeelt. |
Fahrenheit klopt maar voor 30% ofzo, hooguit..
|
Citaat:
|
Citaat:
De feiten zijn wel waar, alleen weet Michael Moore met kundige montage zijn boodschap gevoelsmatig te versterken. Neemt niet weg dat ik het heel aannemelijk vind klinken en dat ik een schijthekel heb aan die hypocriete Bush. Overigens vind ik Fahrenheit 9/11 ook de leukste film die ik in tijden in de bios heb gezien. Ik ga trouwens te weinig naar de film. |
Citaat:
|
De leukste.. Notting Hill :o
De mooiste Der Untergang. |
Ik heb erg genoten van The Educators (y) , ik doe verder niet aan all time favourits
|
Lord of the Rings zeker, met mooie locaties.
The matrix en zo zijn er nog wel meer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
American beauty ofzo
en bij love actually heb ik genoten :bloos: |
Lion king 1, met mijn oom en broertje.
Tja ik ga tegenwoordig nooit meer naar de bioscoop. En echt goede films heb ik eigelijk niet in de bioscoop gezien, die kijk ik lekker thuis op dvd. :cool: |
Troy vond ik mooi in de bios en bij Bridget Jones Diary deel 1 heb ik ook erg genoten (y)
oja het maakt me niet uit of het wel of geen echte geschiedenis is, ik vond 'm mooi. En verder ga ik niet zo vaak naar de bios. |
hmmmz diz wel een heel makkleijke vraag met maar EEN goed antwoord!!! Geen twijfel MOgelijk!!!
The LorD Of The RinGs TrIolOGy!! :cool: Nog steeds de mooiste Film(s) Die ik ook ion de bios gezien heb!! en ook buiten de bios lkkr in me eigen luie stoel de mooiste film die ik gezien heb!!! (y) (y) (y) |
:|
Kill Bill Vol. 2 :-) Als ik zin heb om naar de bios te gaan, draaien er meestal geen leuke films (n) |
Citaat:
|
Citaat:
ff ontopic: jou avater lijk eg heel ergh op een van de trollen uit The 10th Kingdom of iz ie da ook??? |
Hmm...Een moeilijke :)
Moulin Rouge was de 1e keer echt van: waaw :) Ondertussen heb ik die al zo'n 15 keer gezien, dus ik kan me het gevoel moeilijk voorstellen. Ik weet niet meer met wie ofzo... Verder ook nog Amélie Poulin, omdat ik echt huppelend de zaal verliet :o Enn de zaak Alzeimer, gewoon, trots op Vlaanderen, trots dat we zo'n klasseacteur als Jan Decleir hebben :) |
voor mij ook: Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain
geweldige film, ik heb hem ondertussen zo vaak gezien, dat ik m kan dromen :p |
Leukste bioscoop ervaringen :
Return Of The Jedi (original release) Pulp Fiction (original release) Leon (original release) Amadeus (original release) Die Hard (original release) La Strada (FbtS) Kill Bill marathon LotR marathon en nog zoveel anderen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mona Lisa Smile.. Huilen.:o:D
Chicago, die muziek is in zo'n zaal toch werl erg gaaf. Finding Neverladn, gewoon super. En dat allemaal in de geweldige bioscoop in Antwerpen. (y) Daar vind ik de films op zn mooist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik snap ook wel dat musicals echt als musicals veel gaver zijn. :| maar daar had ik de mogelijkheid/geld niet toe, dus dan maar zo. |
Versus
Uiterst brilliant (Y) |
Ik denk de Lord of The Rings, en Bridget Jones 2, maar dat was meer omdat ik die met een vriendin aan het kijken was om twee uur 's middags omdat we vrij hadden en ons verveelden :D
Oh, en bij Troy riep er op een gegeven moment iemand door de bioscoopzaal toen Achilles (Brad Pitt) weer in beeld kwam: "Jij bent allang dood, man!" Hemel, wat heb ik gelachen :D |
Ik ga niet voor leuk, maar voor goed:
Tarnation, met Rogier gezien. |
Kijk niet zo vaak films in de bioscoop, waarschijnlijk is dat LotR geweest dan. Het deel weet ik niet meer.
|
Nou ik hou niet van het woord leuk, maar van dit jaar de beste tot nu toe is toch wel Der Untergang, en die heb ik alleen gezien.
Algemeen: 2001: A Space Odyssey, volgens mij samen met Ralph, of ook alleen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |