![]() |
S.O.S stick van Garnier
Heeft iemand ervaring met de S.O.S stick van Garnier? Ik vind hem wat aan de dure kant om zomaar uit te gaan proberen maar als hij goed werkt zou dat mooi zijn :)
|
Ik heb een keer iemand in de winkel horen zeggen dat het bij haar echt enorm goed werkte.
Maar goed, dat is natuurlijk maar één ervaring. |
ik gebruik hem.. en ik weet het niet echt. je moet het wel iets van 4 keer per dag op smeren. en je kan er daarna geen camouflage over heen doen, en het glimt nogal
|
Citaat:
|
Ik gebruik hem, en het helpt heel goed als je het nog niet echt ziet (dus heel klein beetje rood) dan is dat zo weg. (bij mij zie je er de volgende dag dan niks meer van)
Het valt wel mee duur het is toch? En je gebruikt het maar heel weinig... en als je het dan gebruikt alleen even aanstippen. |
bij mij hielp t niet maar je kan t tog wel proberen?
|
ik heb hem ook en hij werkt goed! zodra ik een pukkeltje op voel komen dan begin ik gelijk met stippen! dat doe ik dan overdags ook nog een keer of 2 of 3 en 's avonds voor ik ga slapen ook nog een x en bij mij helpt dat wel!
suc6 |
Hm nou ik denk dat ik hem dan maar gewoon eens ga kopen! Ik heb altijd rond de tijd dat ik ongesteld moet worden opeens last van puistjes (normaal gesproken bijna niet) en dat vind ik zo vervelend..
Ze waren volgens mij een euro of 7 dacht ik, niet heel duur maar alles is te duur als het niet goed werkt vind ik ;) |
Behalve dattie bij mij goed helpt vind ik ook dat er minder lelijke littekentjes achterblijven. Ik vind het dus geen weggegooit geld.
|
Ik heb hem vanmiddag even gekocht, bleek €6,49. Ik ben benieuwd of hij me bevalt! :)
|
Heb hem ook ooit gekocht maar bij mij werkte het niet... :confused:
|
maar het moet dus voornamelijk werken als een puistje opkomt?
wat nou als je al een puistje hebt? Ik voel dat namelijk echt niet altijd opkomen. |
zodra je een rood vlekje ziet komen moet je gaan stippen!
ik ben nu biergist tabletjes aan het proberen...dat schijnt ook goed te helpen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |