![]() |
Het probleem: Usher + afgaan op tekst of geheel?
Ik ben vast niet de enige die hem irritant vind, maar wat laatst tot me door drong na het luisteren waar hij eigenlijk over zingt liet mijn klompen braken, ja braken, mijn klompen breken niet.
Anyway, leuk album dat 'confessions' , voor de engels leken: confessions = bekentenis/biecht/belijdenis, maar eigenlijk gewoon bekentenis dus. Maargoed, hoera usher bekent,; dat hij het jaar daarvoor vrouwen verslindt, ze misbruikt/ gebruikt, en eigenlijk een grote lulhannes is. En dat word dan goed door iedereen opgevat, wat er bij mij niet ingaat (potverdrie). Natuurlijk is al lang bekent dat het niet uitmaakt wat je zingt, dat het om't geheel gaat, of hoe mooi je bent, of hoe aanstekelijk bepaalde melodien zijn. Maar moeten we daar mee door gaan? of liever de pers dan 'we'. Het lijkt me vrij 'omgedraaide wereld' iemand te bejubelen die een !@&#))@! is. |
gewoon helemaal niet afgaan op Usher lijkt mij het beste (y)
|
Net seure mar oanskûpe!
|
Gelukkig luister ik naar muziek waardoor ik niet van dit soort gewetenskwesties krijg (y)
-edit: niet echt correcte zin :P- |
Of je zet de TV uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Keltische taal toch, Zweeds.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede: Dat was Fries. Ten derde: Nee, Fries en Zweeds lijken niet zo veel op elkaar. Ten vierde: Fries lijkt op Engels en Nederlands. Ten vijfde: Zweeds veel minder. Ten zesde: De verschillen tussen Fries en Zweeds zijn dus ongeveer even groot als de verschillen tussen Nederlands en Zweeds. Moge dat duidelijk zijn. En Usher is een neger. |
Citaat:
|
Ik wacht nog steeds op het eerste boeiende topic van je.
|
Fries lijkt op middelnederlands (n)
Ik dacht dat Usher homo was eigenlijk :confused: |
Niets mis met Middelnederlands.
|
iets met boeiend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe niet zo interessant man
|
ik snap het al (B)
|
Citaat:
|
ik zit te kijken wie het grappigst is om te quoten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fries is een Saksisch dialect van een Germaanse taaltak (ik krijg vast tante Ufke over mee heen (he getverdemme) als ik me vergis)
Twentsch is in ieder gevaal Laag-Saksisch te noemen, maar hoort tot de Germaanse familie van talen. Net als dan Zweeds, Engels, Nederlands, Vlaams, Noors, Nynorsk, Zuid Afrikaans etc etc etc etc tot de Germaanse familie van talen hoort, maar je hoort mij ook niet kwaad spreken over derde wereld landen, dat vind ik nu eenmaal te ver gaan. |
Echt, die gast van Aarni is een taalkundoloog - je zou het hem eens moeten voorleggen.
|
Voor teksten hebben we dichters, negers moeten zich daar ook helemaal niet mee bemoeien. Negers zijn er om vrouwen te misbruiken en niet om zinnige teksten op te hoesten.
En dialect is ook voor negers. |
Citaat:
|
meen je dat nou joh?
|
Citaat:
:| |
Maar niemand die zowaar iets ontopic/zinnigs te zeggen heeft?
Waar gaat het toch heen, jullie lijken wel synthforummers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die zingen over vrouwen misbruiken zijn nep. Geef mij maar Cannibal Corpse.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zelf Grim Ereshkigal wist het niet. Maar goed, ontopic. Zou Usher weten dat Limburg bestaat? |
Tip: als je niet van baggerteksten houdt moet je geen baggermuziek luisteren of muziek luisteren met teksten die humoristisch bedoeld zijn.
|
ik zou het niet pikken!
|
Citaat:
|
Citaat:
west side gangstah shit |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |