Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik heb je niet meer nodig! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1092348)

Sitroentje 02-02-2005 20:23

Ik heb je niet meer nodig!

Het is eigenlijk een beetje raar... Denk ik toch :s Het is nu twee maanden uit tussen mij en mijn ex, en ik ben uiteindelijk over hem geraakt. Het is te zeggen, ik denk nog tamelijk veel aan hem, maar dan denk ik gewoon aan de leuke tijd die we hadden en beschouw ik dat als mooie herinneringen. Ik denk niet meer aan hem met de bijgedachte: ik mis hem zo, ik wil hem terug,... Dus op dat vlak zit het wel goed denk ik... :)
Maar nu heb ik dus een rare behoefte, ik wil hem namelijk op de een of andere manier laten zien dat ik hem niet meer nodig heb, en dat hij niet weet wat hij mist (klinkt dikkenekkerig, maar zo ben ik helemaal niet...) en dergelijke. Nu vroeg ik me af of dit normaal was. Is dit een of andere fase waar ik doorheen ga? Want ik vind het eigenlijk wel raar, ik dacht echt dat ik over hem was, en nu wil ik hem toch laten zien dat hij niet weet wat hij mist... :s Waarom denk ik dit allemaal??

Zeenimf 02-02-2005 20:32

ik denk dat als je zoiets wilt, dat je dan niet over hem heen bent. misschien zit je nu in een soort 'ik haat je' buit, maar als je echt over hem heen zou zijn, dan wilde je dat niet zo duidelijk laten merken, want dan zou het je namelijk geen fuck schelen.

annetjuh 02-02-2005 20:32

je bent er denk ik nog niet helemaal overheen bent. Al ben je er wel achter dat je hem niet nodig hebt.
Om dat te laten zien voor jezelf en voor je ex. Wil je dat hem bewijzen. Misschien is dat wel gewoon iets waardoor jezelf je laatste beetje zelfvertouwen van krijgt. En in ieder geval je bent er wel achter dat hij wat mist en niet jij.

Mary_o0 02-02-2005 20:33

Heey :)

Herken je verhaal ;) in het begin miste ik hem wel enzo. Maar toen ik er klaar mee was wilde ik hem ook laten zien dat ik er klaar mee was en dat hij in zou zien wat hij miste. Heb dat dus gedaan en achteraf erg kinderachtig! Lijkt me gewoon een logisch reactie, haha. Je bent over hem heen maar je wil hem laten zien het het zo is en dat je zonder hem kan! Maarja nu praten we weer normaal met elkaar en gaat het weer redelijk 'normaal'. Dus ik denk dat dit gewoon de volgende fase zeg maar is!

Dukko 02-02-2005 20:34

Ik kan me best voorstellen dat het normaal is, maar eigenlijk is het ook weer een vorm van aandacht trekken. Onbewust hoop je dat hij zich weer wat meer met jou gaat bezighouden.

Wat is wijsheid? Je hart of je verstand?

Doe niet wat je wil doen.

Mark Almighty 02-02-2005 20:54

Ga midden in de nacht onder zijn slaapkamerraam 'Ik leef niet meer voor jou' staan brullen, met op de achtergrond Marco Borsato op volume 30.

Sitroentje 02-02-2005 20:55

Het is niet zo dat ik hem echt ga zeggen dat ik hem niet nodig heb enzo, ik heb de laatste tijd eigenlijk nog amper contact met hem... En dan is dat alleen via msn heel af en toe, en dan vlot het ook niet echt meer. Dat vind ik wel enorm spijtig, hij was uiteindelijk een van mijn beste vrienden (logisch niet...), en nu ben ik dus ook een hele goede vriend kwijt bovenop... :)
Het punt is: ik ga het hem echt niet zeggen, hoogstens laten zien dat ik me zonder hem ook amuseer als ik hem nog eens tegenkom. Maar ik vind het dus raar dat ik die behoefte heb...

Zwarte Reiger 02-02-2005 21:08

Het grappige is juist dat als je het nodig acht om het hem op dergelijke manier duidelijk te maken wat hij mist je hem juist laat merken dat hij nog een belangrijke rol in je leven speelt en je niet echt over hem heen bent.

Bloedpropje 02-02-2005 21:34

Je bent helemaal nog niet over hem heen, dat je dat zelf niet ziet..

Sitroentje 02-02-2005 21:44

Citaat:

Gespleten Geest schreef op 02-02-2005 @ 21:34 :
Je bent helemaal nog niet over hem heen, dat je dat zelf niet ziet..
Ik zou toch juist zeggen dat ik wel al over hem heen begin te komen, ik mis hem niet eens meer... Ik heb alleen sinds kort die rare behoefte :o Plus, er zijn tegenwoordig enorm veel dingen waar ik me aan erger bij hem. Dus ik zou zeggen dat ik toch op de goede weg ben, niet?

Zwarte Reiger 02-02-2005 21:53

Citaat:

Sitroentje schreef op 02-02-2005 @ 21:44 :
Ik zou toch juist zeggen dat ik wel al over hem heen begin te komen, ik mis hem niet eens meer... Ik heb alleen sinds kort die rare behoefte :o Plus, er zijn tegenwoordig enorm veel dingen waar ik me aan erger bij hem. Dus ik zou zeggen dat ik toch op de goede weg ben, niet?
Je bent nog te veel met hem bezig

Sitroentje 02-02-2005 22:01

Citaat:

Zwarte Reiger schreef op 02-02-2005 @ 21:53 :
Je bent nog te veel met hem bezig
*zucht* :(

Ik dacht echt dat het al heel wat beter was, maar zoals jullie het zo zeggen, begin ik toch te denken dat dit misschien niet zo is... Ik was gewoon blij dat het beter was, ook omdat het nu al twee maand uit is, en we uiteindelijk maar vijf maand zijn samen geweest... Toen ik tegen mijn zus zei dat ik er na een maand nog niet over was, zei ze onmiddellijk: 'Nog niet?!' Het is precies of iedereen verwacht van me dat ik er tegen nu al wel zal over zijn...

waves 02-02-2005 22:03

dat je dit hele topic opent zegt eigenlijk al dat je nog wel met hem bezig bent.

ik herken t wel hoor

igfy 03-02-2005 01:13

nouja je bent op de goede weg iig... Over een tijdje zal het je niets meer uitmaken waarschijnlijk.

Ik had het ook: Eerst miste ik hem heel erg, vervolgens was ik boos over wat er gebeurd was, vervolgens vond ik dat ik beter moest zijn dan hem, en hm vooral niet nodig hebben, nu merk ik dat ik hem idd niet nodig heb en denk ik ook niet meer aan hem, behalve als ik ermee geconfronteerd word en dan vind ik hem gewoon een zielig persoon. (het doet me toch nog wel een beetje iets)

Mary_o0 03-02-2005 18:10

Citaat:

Sitroentje schreef op 02-02-2005 @ 20:55 :
ik ga het hem echt niet zeggen, hoogstens laten zien dat ik me zonder hem ook amuseer als ik hem nog eens tegenkom.
ik zei het ook niet echt tegen hem, maar hij ging uit waar ik ook was en hem daar gewoon laten zien dat ik hem niet nodig had etc. maarja ik was ook teveel met hem bezig toen, en er nog niet helemaal overheen

Chenoah 03-02-2005 18:25

ik jou ook niet.

*$tylo* 03-02-2005 22:36

Citaat:

Chenoah schreef op 03-02-2005 @ 18:25 :
ik jou ook niet.
aha

Drez 03-02-2005 22:50

Citaat:

Mary_o0 schreef op 03-02-2005 @ 18:10 :
ik zei het ook niet echt tegen hem, maar hij ging uit waar ik ook was en hem daar gewoon laten zien dat ik hem niet nodig had etc. maarja ik was ook teveel met hem bezig toen, en er nog niet helemaal overheen
satc sig <3

Mary_o0 04-02-2005 22:24

Citaat:

dReZ schreef op 03-02-2005 @ 22:50 :
satc sig <3
hihi :D

Maija 04-02-2005 22:47

Pff.. als je dan toch zielig bent. Flirt dan veel met andere jongens voor zn neus, en kus met zn beste vriend..
wedde dat het goed overkomt :o

of dat je triets bent.. mja als je al zo'n topic maakt .... ;)

groovy 06-02-2005 20:22

Ik heb ook zo'n fase gehad! Word je behoorlijk gek van hè :)

Af en toe jezelf toespreken van 'doe ff normaal' helpt bij mij :D..

njah ik zou het gewoon over je heen laten komen :). Als je hem ziet, lekker spontaan doen, dan denkt ie wss al van 'heey..wat doet ze leuk..lekker normaal..'

En daarbij moet je het dan ook laten :) Anders ga je misschien gekke dingen doen waar je later dan weer spijt van hebt.

Succes!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.