![]() |
Waar denk jij vaak aan?
zo, nu het andere topic eindelijk op slot is(hehe, eindelijk is het voor elkaar:hier was ik op uit!), kan ik een nieuw topic beginnen.
Veel leuker dan dat andere topic eigenlijk, want wat heeft het voor zin om aan iedereen hulp te vragen voor mijn problemen? Anyway, dit topic gaat over gedachten.Waar denk jij vaak aan? Je grote liefde, of iets anders?Deel je gedachten met ons als je wil! |
aan de laatste maanden school en de vrijheid daarna
|
ik denk opvallend vaak aan m'n computer...ik ben verslaafd aan het ding!
|
Mijn vrijheid, mijn streven naar geluk, mijn vriend:o, en mijn dieren....:)
|
Tegenwoordig denk ik hele dagen aan mijn nieuwe vriendje.. :o En ook mijn caafjes nemen een groot gedeelte van mijn gedachten in beslag.
|
hoe ik mijn hoofdd goed krijg, wat ik moet doen
|
Tegenwoordig denk ik veel na over mijn toekomst en over hem.
|
aan de vakanties die nog komen :)
en over welke studie ik nou moet doen |
Mn dinnie, aan stage, strips kladderen, mn vervolg opleiding, en aan sex, want ik ben een man. :p
|
Aan mijn examen van straks, aan mijn vriend die ik vreselijk mis en waar ik het liefst altijd bij wil zijn maar wat helaas niet gaat. Aan wat ik straks moet gaan doen in mijn vakantie.
|
Doodgaan.
|
Dood. En m'n studie. En een hele leuk jongen :o
|
Werk, vriendin, collega's, vrienden, familie, (nabije en verre) toekomst, verleden .. eten, seks, films, spelletjes. .. the usual ..
|
toekomst en mezelf. en alles watdaar bij hoort
|
Mijzelf, en hoe ik mijzelf kan verbeteren. Ook hoeveel ik geniet van nu, zonder teveel aan toekomstige dingen te denken.
|
Wat ik na de middelbare school wil gaan doen en eigenlijk vooral wáár ik dat wil gaan doen. En waar ik dan ga wonen.
|
Aan Bob, aan het niet-werken wat niet leuk is, aan the Sims :o
|
toekomst, verleden en nu.
|
Citaat:
|
Leven, dood, op mezelf wonen, geld, baan, leven en dood.
|
dood
:|:( |
De toekomst.
|
Citaat:
|
Mijn toekomst, mezelf, eten en school en hoe de wereld in elkaar zit.
Jeuj:) |
Eten :/ En aan m'n toekomst enzo.
|
wat ik godsnaam op school doe :confused:
|
Citaat:
ontopic: mja, een beetje dagdromen over de volgende 4 jaar. |
Hoe het verder moet met mijn leven. :)
|
Aan mijn studie, aan vrienden, aan mijn vriend etc. etc..
Aan alles waar ik op dit moment mee bezig ben, en alles wat ik in de toekomst wil doen en hoe ik dat kan bereiken. :) |
Aan wat er nog van mij terecht komt :(
|
Ik denk de hele dag aan mijn vriendin (waarom is dat eigenlijk :confused: ). Verder denk ik over werken en wonen...
|
Aan mijn studie en op mezelf gaan wonen (Y) verder aan vrienden en andere personen waar ik veel mee om ga of veel om geef.
|
de zin van het leven.
|
Citaat:
|
hoe ik mijn zaakjes weer op orde krijg; wat ik wil; hoe mijn leven eruit gaat zien dat soort dingen
|
mijn vader
mijn vriend schoolwerk |
3 jongens, klasgenootjes en de thuissituatie:o
en wat ik aanmoet naar carnaval:| |
Op dit moment: Carnaval :cool:
Ik denk nooit zo ver vooruit. Ik zie wel hoe het loopt allemaal en geniet van de dagen die ik nu heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over m'n leven en wat ik er in godsnaam mee aan moet en wat ik nou eigenlijk wil. En ook over de dood en over mennekes.
|
aan wat ik voor opleiding ik moet gaan doen en aan m'n ex :s
|
ik denk veel na over:
- casussen over clienten (die bij instellingen lopen varierend van AMW tot psychiatrische inrichtingen). Soms zitten hier casussen bij die door mijn hoofd blijven spelen. - aan vriendschap en aan nog veel en veel meer dingen ;) |
Ik denk bijna altijd aan mijn eigen wereld, een wereld die niet bestaat, maar voor mij geidealiseerd is. Ik liep soms werkelijk als een zombie door het leven, omdat ik met mijn gedachten ergens anders zat. Nu mag ik van mezelf alleen nog 's nachts 'dromen'.
|
mijzelf en het afgelopen half jaar. en ik probeer aan anderen te denken, maar het lukt niet zo goed. ik denk dat ik een beetje egoistisch ben. maar dat gaat wel weer over. ook denk ik veel aan chocola en mandarijnen, en volgend jaar!
|
Aan anime.
|
ik denk vaak aan een hele lieve jongen die m'n hart gestolen heeft!(nee niet m'n vriendje want die heb ik niet!)
|
Citaat:
|
Ik denk vaak aan liefde en seks maar ik zit dan ook in de puberteit :p . Ik heb geen vriendin dus ik denk ook vaak na over de perfecte date.
|
-aan hoe het zou zijn om met hem samen te zijn
- aan een gesprek met psych - aan doodgaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |