![]() |
[3d] Oude toneel
Heb wat gemaakt met 3ds max en achteraf wat nabewerkt in Photoshop totdat dit het resultaat was:
http://dekreij.xs4all.nl/fotos/3d/piano%20mic.jpg Graag tips en/of commentaar zodat ik het kan verbeteren :) Bij voorbaat dank. |
Moooii!
Maar misschien mag het licht op de piano wat duidelijker? Het is nu een beetje een gat, alleen als je goed kijkt zie je rechts een lichtplek, die zou ik wat verder doortrekken en misschien iets duidelijker maken. Meer zoals je bij de poten hebt gedaan. |
netjes
behalve je naam linksonder |
Ik vind de textures van die piano en dat gordijn niet zo geloofwaardig, maar voor de rest: idd netjes
|
zelf gemodelt of 3dcafe? :)
|
Misery, wat bedoel je met "een gat", ik snap/zie het even niet wat je bedoelt. :bloos:
En die naam linksonder vind ik, nu ik zelf zo nog eens kijk, ook niet zo mooi.. Texture van het gordijn kan inderdaad ook wel wat beter.. En het is zelf gemoddelt uiteraard, ben niet iemand die met andermans werk gaat pronken :) Meer tips altijd welkom ;) |
Citaat:
probeer nu nog is wat meer sfeer aan te brengen, door idd texture van gordijn iets donkerder en sprekender, misschien een piano kruk en wat spotlights enzo (y) |
http://www.xs4all.nl/~jaapkrey/tweakers/piano2.jpg
Update :) Ennuhm chilli dude, spotlights zitten er toch in? En meer tips altijd welkom :cool: |
Ik vind de compositie niet spannend eigenlijk. De camerahoek mag wat gewaagder ipv van schuin boven.
Ook de schaduwen zijn te hard/scherp van de spots. Wat renderen betreft zou ik voor een renderer gaan die global illumination ondersteunt, voor een betere verdeling/weerkaatsing van licht. Resultaat = meer realisme. Verder niet slecht. Modeltechnisch niet bijzonder ingewikkeld, maar niets op aan te merken. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.