![]() |
Misdaad in Japan en de VS
Beste mensen,
voor aardrijkskunde is het de bedoeling dat wij een werkstuk maken over de (verschillen van) misdaad in Japan en de VS. In het begin dat ik 'leuk, hier is vast veel over te vinden'. Maar van die mening zie ik maar snel af. Met Google heb ik nog niks kunnen vinden. Zelfs niet na het lezen van de 'tutorial' op dit forum over 'hoe Google te gebruiken'. In dit werkstuk moet het vooral gaan over de bestrijding van de misdaad in beide landen. Als jullie aan komen met de informatie over 1 land ben ik zowiezo al dood gelukkig want ik heb tot nu toe nog helemaal niets kunnen vinden. Ik zoek geen kant-en-klare werkstukken, wat wel handig zou zijn :D, maar gewoon een paar grote lappen teksten zou ik al tevreden mee zijn. Ik hoop dat iemand me kan helpen Met vriendelijke groeten, een hele wanhopige Embee88 |
Compare crime rates in 2500 (American) cities.
Yearbook Statistical data Japan (Query for "crime") Crime rates US. Google search for "crime rates" (zelf verder zoeken). Zie boven, maar dan voor Japan. Et cet. Et cet. Et cet. En kijk voor de gein ook eens hier. lol: http://users.telenet.be/eforum/emoti...t/sterb026.gif |
ik protesteer: hem help je wel :eek:
of is dat omdat je mij gewoon niet mag :o :evil: |
Ik had wel ergens gelezen dat in Japan behalve tussen de Yakuza onderling nauwelijks moorden gepleegt worden. (zijn ze vast te beleefd voor. :D )
|
Citaat:
|
Hej bedankt. Ik heb nu in ieder geval iets. Dit is alleen niet echt wat ik bedoelde. Dit gaat meer over de statistieken dan over hoe de misdaad bestreden wordt in beide landen. Enne zoals ik al zei: 'ja ik heb die Google tutorial op dit forum al doorgelezen'.
|
zijn er niet nog meer mensen die me kunnen helpen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |