![]() |
Spikes / Hanenkam
Ik heb even de zoekfuntie gebruikt, en een oud topic opnieuw openen zag ik niet zo zitten omdat er niet precies in stond wat ik wilde vragen.
Ik heb dus redelijk lang en erg dik haar (25/30 centimeter) en ik wil deze in een spikes of hanenkam kapsel brengen aantal ontdekkingen tot nu toe: - Gel werkt totaal niet - Wax werkt bij bij tot maximaal 10 centimeter nu heb ik nog wat andere informatie opgevraagd en mij werd verteld dat Suikerwater of Scheerschuim goed werkt. heeft iemand hier ervaring mee of zijn er nog andere (goedwerkende) middelen? |
haarlijm ofzo? schijnt ook te bestaan..(maar wel kewl idee.. i loves hanekam)
|
haarlak?
dat moet werken |
knip er een stuk af. begin eerst onderaan de wortel met haarlak te spuiten, fohn erop. en dan naar boven werken. zo heb ik eens helemaal een kop vol spikes gehad (y)
|
Ik hoorde op mn middelbare school altijd dat mensen groene zeep gebruikten.... Maar weet niet hoe goed dat voor je haar is...
|
supergoed voor je haar, wordt het lekker schoon van (y)
|
Hairspray en een fohn kun je de meest onmogelijke dingen mee maken (y)
|
frituurvet of idd suikerwater (heb ik gehoord he)
|
Toen ik nog een hanekam had was ie 32 cm :cool:, en ik liet hem omhoog zetten met veel haarlak (junor schwarzkopf die gouden) en fohn (y)
|
haarlak heb ik een keer geprobeerd maar dat was niet zo'n succes.
dus vanuit de wortels beginnen? |
stierensperma.
|
behangplaksel.
|
Citaat:
ontipoc: touperen met een vlooienkam en dan haarlak in spuiten en fohnen |
bier
|
Citaat:
|
Ik ving ook iets op van groene zeep :D
Maar met wat mousse en haarlak, evt licht touperen zou het ook moeten lukken... |
Citaat:
|
of stierensperma. (y)
|
Citaat:
:p ik was lekker toch wel eerderrrrr ohja, je haar eerst stijlen en dan touperen werkt heel goed. |
Citaat:
|
ja maar ik zei het altijd als mensen vroegen wat ik op m'n boterham had :p
|
verspilling van 'n goed haarstylingsprodukt. :nono:
|
Als je die hard bent behanglijm of eigeel ofzo anders haarlak en die rotzooi
|
Citaat:
|
Citaat:
sowieso, behanglijm haha. :D als je de mix iets te sterk maakt, breekt je kam zo af als je vergeet te bukken voor 'n deurpost. :D lekkah die hard man. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb 2 keer een hanekam met behanglijm gemaakt, en het werkte perfect (m'n haar is ongeveer op schouderlengte). 10 minuten onder de douche en het is er weer uit (y)
|
Vaseline (y) geloof me
|
Ik zou hem ook door Cha0s laten zetten, niemand kan het beter :P
|
Citaat:
|
lekker on-topic allemaal :rolleyes:
|
Behangplaksel.
|
Citaat: