![]() |
Alto?
Ik loop me de laatste tijd nog al te ergeren aan alto's, dan niet de gewone alto's in real life maar de forumalto's. Ze beweren toch dat ze zo alternatief zijn maar wat als iedereen het nu is ben je dan nog wel alternatief. Ik zie genoeg alto's rond lopen zodat het al lang niet alto meer is om alto te zijn.
Plus het feit dat men zo zeurt dat de bands die zijleuk vinden zo snel commercieel worden, hebben ze wel eens bedacht dat aan hun ligt als er veel alto's zijn die muziek van hun favo bands kopen worden ze daar toch commericeel dus alto's niet zeuren gewoon downloaden. Wat vinden jullie van alto's zijn ze nog wel alto?? |
bedankt, je hebt me aan een nieuwe sig geholpen (y)
|
Er bestaan geen alto's (meer), in je eentje anders willen zijn dan de hele samenleving door te luisteren naar minder bekende bandjes en bepaalde kleding kan lang niet altijd meer, zeker niet in de rockrichting want dan ben je niet meer de enige
|
alto's. Bah.
ontopic: nee |
welke forumalto's in godsnaam?
volgens mij verzin je maar wat om je gezellig af te zetten tegen alto's, zoals elke breezer behoort te doen. |
Ik kan hier uren over praten maar zal het kort houden.
boeie (y) |
Check mijn sig. :)
|
alto is een paradoxaal begrip
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meh, je moet onderscheid maken tussen alto's (als in, de groep breezerdrinkende, joinsrokende 12 jarigen die naar Cradle of Filth, Slipknot en Punk luisteren, die zeggen dat ze niet alto zijn maar zichzelf terwijl ze allemaal dat zelfde zwart/wit gehoekte sjaaltje (waar halen ze ze vandaan :confused: ), groene legerjas en oversizede overseas aanhebben) en de alto's die gewoon niet zo vallen op top 40 muziek, niet zoveel geven om mode, en lekker hun eigen ding doen.
en dan heb je ook nog forumalto's...? |
Waar kan ik solliciteren voor de functie van forumalto?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze topic roept om een ... *tromgeroffel* :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
--> Lifestyle dan maar.
|
Gaat dit verhaal ergens heen? En jullie moeten die pubers met een identiteitscrisis niet zo uitjouwen! :rolleyes:
|
Er bestaan wel degelijk alto's, maar ik snap de definitie niet helemaal meer zo. Want als iedereen in skate broek een alto is dan ben ik het ook. Maar het feit dat alleen degene die zichzelf zijn alto's zijn, zou gelijk de grootste kakker ook een alto zijn, mits diegene zichzelf is.
Dus kan iemand het fenomeen alto ophelderen (ik heb wel zo het vermoeden wie het wel en niet is,maar dat terzijde) |
Citaat:
|
Citaat:
|
op dit soort topics komt toch altijd na 3 seconden een slotje ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
absoluut niet meer... was ik ook zon blij kind dat dacht dat ze orgineel was? *zucht* :(
|
Hoezo zijn alto's geen alto's meer als er een boel alto's zijn? Een aap is toch ook nog steeds aap, ookal zijn er een boel van.
|
ik wilde vroeger een alto zijn maar ik hoorde er niet bij :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet NOG een alto-topic :(
been there, done that |
ik ben kei alto
en jij ook met je spongebob (y) |
Waar blijft die definitie nou :(
|
niet wéér :(
|
Citaat:
|
ik wil een rode!!!!!!!
|
Citaat:
|
Weet je wat pas alto is?
In een hartjes boxershort naar een mondeling tentamen gaan, op dat moment een verzonnen taal gaan spreken en plots je hele broek volschijten terwijl je van tevoren laxeermiddel ingenomen hebt. Tenslotte ren je gillend met 1 vinger in de neus en 1 vinger in de kont het lokaal uit en roept tegen iedereen dat je een 9,5 hebt. Dat is alto, want dat doet niemand. |
Je bent tegenwoordig pas echt alto als je emo bent.
|
Alto's zijn al jaren uigestorven. Er zijn nog wel een paar in sterk water in een museum. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alto is nog alto, zoals hiphop nog hiphop is en gabber nog gabber.
Waarom zou het iets anders zijn? |
Citaat:
|
ach ja
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |