![]() |
Valentijnsdag verder gaan
Ik heb nu dus een maand met me vriend en we hebben gezoend en met de hand en mond gedaan,, nu willen we op valentijnsdag met elkaar naar bed alleen voor mij is het de 1e keer en ik ben wel zenuwachtig en ook een beetje onzeker over me lichaam..hebben jullie nog tips!? alvast bedankt :D
|
Euhm, tjaa geniet ervan :) En vooral verwacht er niet te veel van, voor tzelfde geld lukt t niet, gaat er wat mis, you'll never know:)
Maar heel veel plezier, en geniet ook gewoon dat jullie bij elkaar zijn:) |
Wat cliche :o
|
Dat dacht ik vorig jaar ook, samen met een vriendin*grinnik*
Is er toch niet van gekomen, had andere dingen te doen op die dag. Dus. |
Citaat:
|
Hmm ik zou het iig niet zo doen, gepland, en dan nog wel op valentijnsdag! Je verwacht er dan mss wel iets heel erg moois&romantisch van, wat dan dus tegen kan vallen! Ik vind eigenlijk dat het spontaan moet komen..
Verder tips, toch nog... niet onzeker zijn, ga er maar van uit dat je vriend jou echt wel de leukste, knapste en mooiste vindt, niet gespannen zijn (nou ja proberen dan he ;))... en stel je er nog niet al te veel bij voor, dan valt het nooit tegen. En de eerste keer mag mislukken, immers oefening baart kunst toch :P |
Ja, doe het niet in een bad vol met verzadigd zoutzuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon alle speciale dingen plannen op Valentijnsdag. Eerste zoen, eerste keer sex, zoveel jaar verkering, verlovingsdag, trouwdag.. Dan vergeet je tenminste niet meer wanneer het was.(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo plan je dat :) Is toch veel leuker als het spontaan komt?
En tips geven heeft denk ik ook niet echt zoveel zin, je moet doen wat jij leuk vindt. |
enige vorm van planning moet er bij je eerste keer wel aan vooraf gaan. zorg voor n voorbehoedsmiddel bijvoorbeeld.
|
Citaat:
En OT: tips: Goed ontspannen, geen dingen doen die je niet wil doen.. gewoon precies dezelfde tips als voor de mensen die het niet op valentijnsdag doen. |
Citaat:
|
en niet dóór liggen gaan als je pijn hebt. Ophouden. Seks hoort geen pijn te doen.
|
Citaat:
(Natuurlijk wel stoppen als hij gewoon maar gaat liggen raggen, niet reagerend op jouw pijn. Maar dat spreekt voor zich). |
slecht hoor: een vrijpartij plannen?
waarom valentijnsdag? om de ironie? |
Citaat:
Maar ik bedoelde idd vooral het gewoon maar steeds doorgaan ook al heeft het meisje pijn. Veel meisjes lijken te denken dat ze dat dan maar moeten toelaten bij de eerste keer, dat hij lekker op ze ligt te neuken terwijl zij pijn lijden, maar dat moet dus niet :nono: vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zet wat muziek op en neem je tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel erg stereotype.
Als jullie niet verder gaan, wachtten jullie dan ook een jaar? |
Citaat:
|
Cool, mijn eerste keer was ook op valentijnsdag :) Eigenlijk wel erg cliché om het dan te doen jah, maar je vergeet het iig niet meer.
|
Citaat:
|
De eerste keer had ik ook best veel pijn maar ik ben niet zo'n 'aansteller' en het voelde aan de ene kant ook wel fijn. Na een tijdje ging het steeds beter. Op het begin is het wel wat klungelen om hem erin te krijgen though, dat doet effe pijn. Maar zodra die in je zit valt het reuze mee :)
Maar ja tips...Tips...Wij haden het ook een beetje gepland. Niet zovan: dan gaan we dat doen op dat tijdstip, maar eerder als voorbereiding. Gewoon een avond lekker elkaar verwennen en elkaar op gemak stellen en op een gegeven moment vragen of hij/zij het wilt denk k. Ik dacht ook dat ik heel erg zenuwachtig zou zijn maar het viel heel erg mee. Have a nice valentine en maak je niet druk!:) |
Het lijkt me afschuwelijk het te plannen. Maar idd, een muziekje aan (Air, Sade) en ontspannen. Al lijkt me dat wel wat lastig als je het zo gepland hebt.. :o
|
Aha, deze meest intieme momenten van een mensenleven worden tegenwoordig gewoon gepland? :s
Waarom laat je het niet gewoon gebeuren? Nu moet alles zo geforceerd waardoor de kans op een teleurstelling alleen maar groter is. |
Aan de bovenstaande reacties heb ik alleen nog toe te voegen dat onzekerheid over je lichaam echt niet nodig is tijdens seks. Misschien ben je zelf erg kritisch, maar als hij met je in bed ligt is hij echt niet bezig met je minpunten maar vindt hij het juist erg fijn en geil om tegen je aan te liggen. Dat hij daar ligt, zegt al dat hij je mooi en aantrekkelijk vindt. Zeker als het je vriendje is.
Het zou zonde zijn om je niet te durven laten gaan omdat je onzeker bent over je uiterlijk. Bekijk het eens van de andere kant; hoe kritisch bekijk jij zijn lichaam? Knap je af als hij niet perfect is of vind je hem alsnog heel aantrekkelijk? Veel plezier en maak er wat van (y). |
Maak er een fijne dag van. :o
|
Citaat:
1. plan je geen seks. 2. Doe je dat wel, ga dan tegen alle liefelijke stromen in (niet het mijne): doe het de 15de(y) 3. Ontspan, blijf rustig en verwacht er maar niet teveel van:) 4. Schop het wipkonijn wanneer jou iets niet zint of wanneer hij geen rekening met je houd.. 5. tis laat, dus voorlopig geen verdere toelichting 6. Veel plezier(y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk dat die vriendin van mij dat van plan was met haar vriend en ik met mijn vriend. Citaat:
|
wat zit iedereen toch te zeuren over op valentijnsdag met elkaar naar bed gaan? als het toch goed voelt, dan is het leuk om op valentijnsdag te doen! en over dat je geen sex moet plannen: je kan het beter wel plannen dan helemaal niet, omdat je dan lekker relaxed bent, je kan het fijn romantisch maken met KAARSJES :) red hot chili peppers of jack johnson :)
|
Geplande seks hoeft volgens mij helemaal niet minder te zijn dan opgeplande seks. Toen mijn vriend en ik voor het eerst naar bed gingen wisten we van te voren ook wel dat het dat weekend zou gaan gebeuren en dat schepte bij ons voornamelijk een hoop duidelijk omdat we beiden nogal onzeker zijn was dat eigenlijk wel fijn.
Het belangrijkste is denk ik dat je er de tijd voor neemt. Trek er zeker een paar uur voor uit en laat je niet gek maken doordat het al zo laat is op de klok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al vind ik het wel een slecht idee het zo nauwkeurig te plannen. Begin er gewoon aan als je er klaar voor bent, en niet als je er klaar voor bent en dan nog twee weken later. :) |
ik vind het eigenlijk een beetje raar dat je dit vooruit vaststelt, volgens mij word je er alleen maar zenuwachtiger van.
Je hoeft je niet onzeker te voelen, je vriend heeft voor jou gekozen en zal echt niks te klagen hebben over je uiterlijk hoor! Doe wat je denkt dat het beste is, en als je er nog niet klaar voor bent, laat je niet dwingen om verder te gaan omdat dat nou eenmaal afgesproken is. veel plezier! |
Citaat:
Maak er een romantisch dagje van. Doe iets leuks met z`n tweeën. Zorg dat je je goed voelt over jezelf, dus trek leuke kleren aan of zo. Probeer verder te ontspannen en te genieten van alles. Misschien een idee om er van te voren samen met je vriend over te praten. Spreek bijvoorbeeld af dat als je het niet meer fijn vindt, hij zal stoppen. Geniet ervan, maar realiseer je dat de eerste keer vaak niet de beste keer is. :) |
komt mijn mening er ook maar is bij
condooms en muziek bederven niet! Koop een pakje rubbertjes en dump ze ergens op je kamer (dicht bij je bed ;)), leg gewoon een stapel cd's bij je cd speler, en doe het als jullie allebij hardstikke opgewonden zijn! |
Citaat:
|
Mensen, laat haar dat toch lekker plannen als ze dat wil. Juist bij een eerste keer is zoiets wel handig, dan weet je een beetje waar je aan toe bent.
|
Citaat:
Veel plezier vandaag! |
en?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |