![]() |
hasseltboy en per piacere
welke forummers wil jij nog altijd graag meeten? waarom? en waarom heb je het nog altijd niet gedaan?
of van welke forummers vind jij dat die elkaar moeten meeten omdat ze goed bij elkaar passen oid? |
ik ben nog steeds voor een dk-meeting :(
|
hasseltboy en per piacere
|
Citaat:
ik mag toch niet :o |
Citaat:
mag ik daar overigens aan toevoegen dat hassie en ik het niet altijd eh.. even serieus menen :o |
Citaat:
|
Citaat:
nu verder strict ontopic :mad: :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is dit topic een goed begin voor een DK-meeting :cool: (y)
|
Citaat:
|
Ik wil LUH-3417 een keertje meeten. Verder heb ik iedereen al gemeet die ik zou willen meeten. :)
|
Ik pas de topictitel wat aan. Je topictitel hoeft niet persé de vraagstelling te bevatten, maar om helemaal niks van het onderwerp (behalve jouw eigen antwoord) in je titel te zetten.. iets te onduidelijk. Mensen moeten wel kunnen zien waar het over gaat.
|
Citaat:
|
Wat lijntopic mensen.
|
Niemand.
|
:hasseltboy en per piacere:
|
Veel te eng om per piacere te meeten.
|
Ik zou het niet weten.
|
Ik sta niet echt te springen om nog forummers te meeten.
|
Citaat:
|
Maakt me niet uit, als er maar bier is.
|
Zei er iemand bier?
|
Citaat:
Maar goed, ontopic: ik wil wel weten met wie ik nou eigenlijk werk, dus: Ieke, PV, Pebbles, of nog een zooitje anderen. |
Ik heb iedereen gemeet die ik wilde meeten eigenlijk.
|
Gewoon heel DK, heb ben ik er maar vanaf :)
|
Hihi. Niemand. Eigenlijk.
|
Citaat:
en ik vind dat HB en Mea Culpa elkaar weer eens moeten ontmoeten |
geen idee
|
Citaat:
|
Er is niemand die ik voor t eerst wil meeten. Wel zijn er wat mensen die ik al s gemeet heb, die ik wel nog een keer zou willen zien.
|
Ik wil Briseïs (een keer goed:p), N00dles, perfectme, TRA, Balance en per piacere wel meeten:)
en hen die ik heb overgeslagen natuurlijk ook. |
Citaat:
|
Doe dat dan ook maar voor mij, maar dan met Rikkus ipv Balance, die zie ik al genoeg :p
|
Alleen naar N00dles ben ik nieuwsgierig denk ik, de rest heb ik al gemeet, of interesseren met niet genoeg.
|
Citaat:
Ik voel me gevleid. :) |
Citaat:
en ik zou nog eens thee gaan leuten met makelville. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rikkus ook natuurlijk.. hoe kon ik die vergeten :o
|
Citaat:
|
Onze Zoon :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriendin zat voor je :p Kun jij je haar nog een beetje herinneren, we liepen samen de trein uit op station Weesp.. |
Ik moet Keyser Saus nog eens gaan meeten, voor de rest heb ik iedereen al gemeet die ik wilde meeten. (y)
|
Voorlopig eigenlijk niet echt iemand...
|
Citaat:
|
Machiavelli, hasseltboy, TRA, N00dles, per piacere, Briseïs, Cytherea en Balance.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |