![]() |
weet iemand de adres van Erasmus Universiteit Rotterdam
hey hai, de pagina op de website van Erasmus Universiteit Rotterdam met informaie van adressen werkt nie meer. ik heb de adres( ook de telefoonummer) van Erasmus Universiteit Rotterdam heel snel nodig. weet iemand misschien het? maandag is er een meeloopdag, dus ik wil morgen bellen.
alvast bedankt, groetjes, halil |
Hahaha lekker op tijd jongen (y)
|
Postadres
Postbus 1738 3000 DR Rotterdam Tel. (010) 408 1111 Bezoekadressen Complex Woudestein Burgemeester Oudlaan 50 3062 PA Rotterdam * College van Bestuur * Bureau van de Universiteit * Universiteitsbibliotheek * Faculteit der Economische Wetenschappen * Faculteit der Rechtsgeleerdheid * Faculteit der Sociale Wetenschappen * Faculteit der Historische en Kunstwetenschappen * Faculteit der Bedrijfskunde * Instituut Beleid en Management Gezondheidszorg * Faculteit der Wijsbegeerte Complex Hoboken Dr. Molewaterplein 50 3015 GE Rotterdam * Faculteit der Geneeskunde en Gezondheidswetenschappen |
Citaat:
|
Je moet Hoboken hebben voor geneeskunde. Ik heb meerder telnummers, de receptie en het studieservice scentrum, maar weet niet welke je moet hebben. Probeer gewoon het algemene nummer van de uni maar, dan verwijzen ze je wel door.
|
|
damn het zit vol. weet iemand misschien een andere universiteit voor geneeskunde. we willen graag een dagje meelopen. waar het is , is niet belangrijk
alvast bedankt, groetjes, halil |
Bel gewoon verschillende geneeskunde opleidingen. Nijmegen is misschien (zeker gezien waar jullie vandaan komen) wel een goede. Gewoon even het nummer opzoeken en bellen. (Met Bio in Nijmegen was meelopen nooit zo'n probleem, misschien is het met geneeskunde daar ook wel makkelijker als hier in Rotterdam)
|
ik kan de tele van geneeskunde universiteit nijmegen nie vinden. ik type bij google adres geneeskunde universiteit nijmegen,
kan iemand helpen aub |
jahzeg
je wilt een universitaire studie gaan doen en je kunt nog niet eens de adresgegevens van de universiteit vinden nou succes hoor |
doe niet zo zieligg
|
Citaat:
maar wel vrij begrijpelijk he |
ok ok gevonden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |