![]() |
Wat dragen we?
Vertel!
Oja: replay roze label wit hemdje roze trui met ruiten &zippers |
niemand vindt je topic leuk :(
|
ik wel hoor ik draag nog steeds hetzelfde als in het vorige topic
|
Citaat:
kan me lekker toch niet schelen, de mijne was wel eerder :nono: |
Ik draag:
Een trui, een broek en een shirt :s |
Citaat:
|
vooruit dan maar:
- witte longsleeve - colbertje - donkere loose frank - grijs/rose dunks - zwarte studriem |
Citaat:
|
all stars
nudie jeans streepjes trui junk de luxe |
spijkerbroek
zwarte coltrui konmar werktrui (n) |
zwart plooirokje
zwarte maillot zwart doorzichtigachtig truitje met lange mouwen en v-hals zwart topje met witte bloemen zwarte bh en string zwart :( |
wit shirt, longsleeve
lichtbruine, iets baggy, broek witte k-swiss |
voel me weer zwart vandaag
|
- Zwart strak shirtje H&M
- Donkerblauwe iets te groot geworden spijkerbroek Diesel - Zwart wollen jasje met "blinde rits" en opstaande kraag ? - Zwarte 3/4 afzaklaarsjes met zwart leren voetgedeelte en schacht van tweed Sacha - Kleine vlinderbroche met strass Six - Dun leren metallic groen riempje - Haar in een slordige hoge staart - Zilveren spiraal oorbellen |
badjas, eigenlijk moet ik over 10 minuten op school zijn maar ik heb niet zon zin. en ik weet niet wta ik aan moet :(
|
Immortalshirt.
|
met bodypaint een zwarte thong geschilderd+rubber top+latex
all eyez on me bitch |
Citaat:
|
kom naar HES roffa dan
ow ik heb ook nog een jas aan (Y) |
spijkerbroek- gstar
trui van only groen grstreepte all starss en witte sportsokken :D :D |
zwarte broek
blauwe trui ondergoed sokjes schoentjes! :p |
rode pyamabroek
groen atari shirt |
ribbroek
zwarte riem zwarte longsleeve zwart doorzichtig truitje met opdruk rose oorbellen zwarte cowboylaarsjes |
-baggy legerbroek,Whtvr
- grijs/zwart gestreepte hoodie,Zara - wttie longsleeve eronder - witte riem met liggendevrouwbuckle,H&m - grijs roze dunks |
zeg ik niet http://smile.smilies.nl/476.gif
|
groen/zwart gestreepte pullover
a perfect circle shirt zwarte levi's 501 groene organika riem zwarte sokken/boxer slippers |
donkerblauwe grote badhanddoek.
|
all stars
jeans van gsus wit shirtje en groen h&m vest (die inmiddels mijn hele school heeft :( |
spijkerbroek van de h&m.
rode polo, en daarover een zwart shit. |
- baggy groene ribbroek
- rood 'the beatles' shirtje |
diesel jeans, zwart- grijs gestreept long sleeve H&M shirtje en daaroverheen velgroen Bjorn Borg shirtje
|
zwarte longsleeve
spijkerbroek zwarte riem |
Bordeaux rode polo van de 2ehands.
Broek met gaten. Bruine verotte riem. Zwarte vans. :o |
Ruitjesblouse van de 2ehand,
Donkere Levi's 517, zwarte riem, zwarte sokken. |
eekk
|
donkerblauwe redelijk strakke opgerolde spijkerbroek, witte lakriem, zwart/witte jazzy scheontjes, strakke wiseguy trui.
|
eerst: zwarte legging,
zwart/blauw plokadot rokje zwart truitje met kleine gaatjes en 3/4mouwen blauw hempje eronder zwarte laarzen en nu blauwe hotpants wit truitje het is 30 graden :) |
zwart astateofnothingleft t-shirtje
groen vestje beetje baggy spijkerbroek armyprint allstars leeeuuuuk! |
all stars
strakke broek energie ruitjes blouse cool cat:o onderhemd HEMA |
mijn bij elkaar geraapte carnavalsoutfit (ik moest want had carnaval op stage :( )
oranje linnen broek forecast felblauw shirtje lange mouwen gifgroen t-shirtje met ernie erop groene allstars en een aantal van die fietsspaak-kralen kettingen uit mijn truie alto-periode rode oorringen :( |
Citaat:
|
-Zwart/blauwe sokken [kan het niet echt goed zien hier :p ]
-Nightwish longsleeve -Metallica shirt onder me sleeve -Zwart geribde overzeas -Geel/zwarte Dc schoenen |
zwarte rib baggy
paarse longsleeve zwart hemdje zwarte puccastring zwarte bh allstars |
EEN BROEK EN EEN SPORTJEKKIE EN EEN GROTE WARME BLAUWE DOEK. en mijn caps lock stond aan en ik had geen zin om hem uit te zetten.
|
Ik heb een mooie jurk aan van Versace , en bijpassende pumps. Ik heb zo een premiere feestje. :)
|
Levi's Type 1
Overhemd (Lee) Streeptrui (Itsus) |
-legergroene broek (beetje baggy achtig)
-zwart met rode longsleeves met zwart t-shirt eronder -ondergoed -sportsokken -pantoffels -haar in een losse staart, bijna geen staart meer te noemen (zwart elastiekje ;)) |
- legerbroek
- onderbroekje met vlinder - zwart hemdje - zwart shirtje met inkijk - altoriem |
spijkerbroek
zwarte trui badjas |
geruit roze blousje zacht ribfluweel mango
roze shirtje met décolleté zwart fladderrokje hennes, oud alweer laarsjes shwal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |