![]() |
[Centraal Topic] Sonata Arctica
http://www.ranska.net/musique-finlan...ta-arctica.jpg
Gewoon hele vette ''melodieuze speedmetal'' :) Bestaat nog niet zo verbazingwekkend lang, maar dat ze nog groter dan ze al zijn worden ben ik bijna zeker van :D Cd's die ze tot nu toe hebben uitgebracht: -Reckoning Night [2004] -Winterhearts Guild [2003] -songs of silence: Live in Tokyo [2002] -Silence [2001] -Ecliptica [1999] Aanraders: -Wolf and man,Replica,Misplaced,Don't say a word,Broken,Gravenimage,The misery,Silver tongue,Tallulah,Black Sheep Eigenlijk is alles wel mooi dus :p Lijkt me duidelijk, bespreek hier alles over de band, concerten,cd's,toekomst Enz :) Weten julie trouwens waneer ze weer in Ned spelen? :cool: (y) |
eindelijk een centraal SA topic (y)
ik werd gek van al die verschillende topics over hun optredens, tabs, lyrics, cd's, merch en groupies. |
Ze zijn pas nog in Nederland geweest, als support van Nightwish.
En Tallulah is een ontzettend zeiknummer. Gadverdamme. Het laatste album, evenals Ecliptica, zijn wel te pruimen. |
Maak er een sticky van!
|
Heb ze toen gezien bij Nightwish..kende ze nog niet maar het klonk best goed.
|
hehe
|
Zanger maakt het live helaas niet helemaal waar, verder wel een leuke band.
|
melodieuze speedmetal? heet toch gewoon powermetal..
mjah wel gave band :) in het voorprogramma van nightwish waren ze erg leuk, aleen jammer dat het een kutpubliek was :P |
Citaat:
Je vraagt erom met zo'n opmerking ;) |
Muziek voor jongens en meisjes.
|
Ik vind het maar suf, maar dat vind ik eigenlijk van alle powermetal. Die barbaar achter zn synthesizergitaar vind ik dan wel weer erg grappig (y)
|
Ik vind Parasites erg goed, de rest gaat wel..
|
Wel een toffe band. Die eerste 2 CD's vind ik erg goed. De 2 laatste hebben me nooit echt geboeid.
Citaat:
|
Ik vind hun albums wel goed, moet ze nog maar een keer live zien
|
Citaat:
Is het btw niet the Wolf and the Raven? Dat is wel een vet nummer. |
Ik heb zo de neiging om iedereen die het luistert een pak ransel te geven, omdat ik echt jeukende handen krijg van zulke homoseksueel getinte muziek. Bah.
|
Zijn dat niet die verschrikkelijke pisnichten van "Letter to Dana"-- ik kreeg spontaan last van diarree toen ik geconfronteerd werd met dat misselijkmakende nummer. Sindsdien lach ik iedereen die naar Sonata Arctica luistert enorm hard uit, maar heb stiekem wel medelijden met ze.
|
Letter to Dana is vrij geniaal.
|
Citaat:
|
Er is behoorlijk weinig geniaal aan Sonata Arctica.
|
Citaat:
(haalt het niet bij Dragonland natuurlijk :o ) |
Geniaal misschien niet, maar wel lekker(y)
|
Uh, die linker. :s
|
Kijk voor de gein in het 1e boekje, zijn het allemaal enorme homo's :D
2e boekje zijn ze op slimme wijze overbelicht waardoor het gewoon freaks zijn en in het 3e boekje hebben ze hun hasses naar de achtergrond verplaatst. Om dan in het 4e boekje er nog gayer in te staan dan Rhapsody XD |
maar noch steeds niet gayer dan CoF - Midian :o
|
Citaat:
|
Sonata Arctica - Blank File
:o (y) |
Boring muziek, snap niet dat er zoveel mensen helemaal weg van zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zal wel weer de bijbel wezen
volgens hier issie de zoon van Abraham, je weet wel, die van de 12 geboden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol Dober, ongeletterd stuk vreten, je hebt dat boekje toch wel gelezen. Staan van die mooie haaivrouwen in.
|
'Wolf and man' :s
Wolf and Raven! |
Niets bijzonders.
|
Maar goed, ze komen op Wacken. En toevallig ga ik daar heen. Ga ze dus voor de tweede keer zien.
|
^toevallig ga jij dan een miljoen foto's maken? *hoopt*
ik kan niet gaan en ben nog steeds in de rouw daarover :( waar heb je ze gezien? (A) |
Citaat:
Edit: Cabal! Niet Books of Blood. *sigh* |
Citaat:
|
Ik vind het beetje vage muziek, en vooral geen metal... metal is meer opeth, nile enz enz...
|
Citaat:
|
Te kanker met powermetal.
|
Citaat:
|
ik vind het nr replica toch wel heel mooi.. ;)
|
Citaat:
|
vette band, favoriete metalband sowieso
komen ook op woa dacht ik, wil er wel heen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |