![]() |
carnaval & uitgaan
hoihoi
sorry voor alle carnavalliefhebbers; ik houd niet van verkleden, en niet van de muziek die bij carnaval hoort, en niet van polonaises (whaha, waarsch. schrijf ik dat verkeerd.) Maar ik vraag me af, als je gewoon uitgaat a.s. zaterdag (met carnaval dan) is het dan raar je niet verkleed te hebben ed? ik bedoel dus niet ergens naar toegaan waar aangekondigd is 'carnaval te gaan vieren'. Meestal ga ik nl gewoon NIET uit met carnaval, mja... nu viert een vriendin haar verjaardag ;) xxx fantome |
op zaterdag is het geloof ik een beetje half-half; de helft gaat verkleed, de andere helft niet. Maar dit zal natuurlijk ook bij elke stad anders zijn.
|
er zijn altijd mensen die zich niet verkleden, zelfs op echte carnavalsfeesten
|
bij ons is juist de zaterdag het meeste verkleden (zal ook wel aan liggen dat zat hier de optocht is...) dus dan val je wel op als je dara in je gewone kleren staat....
|
niet verkleden = niet binnenkomen hier...
of je wordt bestempeld als "noorderling" en dan kan het best wel eens ongezellig worden. |
Citaat:
maar ik vind carnaval gewoon helemaal niks. dat wil toch niet zeggen dat ik ongezellig ben? ik vind gewoon andere dingen leuk. xxx |
Op zaterdag is (tenminste bij ons in Maastricht) niet iedereen verkleed. Je verkleedt je als je dat zelf wilt en als je er geen zin in hebt doe je het niet. :) Ik doe het niet, omdat zondag pas officieel de carnaval begint, 3 dagen verkleden is immers voor mij ook genoeg. ;)
|
tsss.....
ga s wel verkleed |
Gooi een boha, (hoe schrijf je zo'n ding met veertjes) om je nek, en tada, klaarrr
|
ligt er volgens mij per dorp aan..
hier is op donderdagavond al de helft verkleed en op vrijdag t/m dinsdag vrijwel iedereen |
Je staat hier meer voor lul als je wel verkleed gaat :p
Ligt er natuurlijk maar net aan naar welke plaats je gaat en of ze daar enorm carnaval vieren of niet. Als het een plaats is waar de helft er aan doet en de andere helft niet, dan lijkt het me ook geen probleem als jij tot de niet-verkleders behoort. |
yeah! geen carnavalsong gehoord. :)
|
Citaat:
ben ik blij dat ik in Brabant woon :p |
Citaat:
alle mensen die wél van carnaval houden gingen naar Quelderduyn want daar werd het aangekondigd dat het gevierd werd. In de Vijferhut heb ik welgeteld 2 verklede personen gezien en géén carnavalsnummer (zelfs die van die kleuter niet :p) gehoord. beterz... :D |
Bij ons in Eindhoven kom je nog eens nergens binnen als je niet bent verkleed..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |