![]() |
Gedachten
gedachten
als er woorden zouden zijn die mijn gedachten konden vertalen dan zou een boek kunnen ontstaan geschreven in een taal onleesbaar voor velen als dingen zouden bestaan die mijn gedachtenkonden weergeven dan zou een huis vullen met dingen onzichtbaar voor velen maar dierbaar voor mij. ---Dino--- |
Wauw, wat een mooie gedachte. :)
Dat wel, maar ik vind de vorm van je gedicht en je verwoording niet bijzonder: een beetje standaard en ik heb het gevoel dat je er niet lang genoeg over nagedacht hebt. Misschien kun je proberen om wat creatiever te zijn en je idee nogmaals uitwerken? Dat is namelijk wel de moeite waard. |
Inderdaad, de gedachte is mooi, maar het gedicht lijkt meer op een verhaaltje in stukjes gehakt dan op een echt gedichtje. Speel meer met de woorden!
en ik vind 'velen' te aspecifiek. |
Ik zou zeggen; het past meer op filosofie.
Tenzij je het in een poetisch jasje stopt... Dat mis ik hier nog een beetje. Grtjs. |
De 1e strofe is nogal cliché naar m'n zin...De vergelijking die je erin gebruikt komt nogal vaak voor. De laatste strofe daarintegen is zeer goed gevonden vind ik. Zou het idee ook verder uitwerken maar dan met de 1e strofe weggelaten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |