![]() |
Hoe brengt je vriend(in) je aan het lache (of omgekeerd hoe laat jij je vriend(in) lachen). Ikzelf moet er soms nix voor doen, ze begint zomaar te lache soms middendoor ik iets tegen haar aan het prate ben temniste als ik over nix serieus bezig ben. (Ik bekijk het dan maar positief :rolleyes: )
|
hij maakt af en toe van die rare geluidje of kijkt me zo melig aan of we zien iets op tv of zo of een van ons maakt een domme opmerking..we hebbe wel veel lol in elk geval :D
|
Niet
Zou ik een vriend hebben dan door gewoon discussies met iemand te voeren, hij zou zich er zo aanwezig mee bemoeien, ach gewoon hoe hij is (nam even persoon in gedachten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon, als iemand iets vertelt er grapjes over maken of flauw zijn of pesten enzo, raar doen enzo. Het gebeurt bij ons allemaal vanzelf.
Voorbeeld voor de geinteresseerden: Gisterochtend zaten we aan het ontbijt en hij vertelde dat Erdal (ene jongen uit zijn klas) gewoon de purks (=snotjes, ik gebruik het woord niet, maar hij dus wel) gewoon uit zn vriendin`s neus haalt als hij ziet dat er een zit. En toen moest ik heel hard lachen om dat woord purk en toen lagen we uiteindelijk dubbel om "purkie-purkie". Vet vaag maar wel leuk verder. |
mijn ex deed mijn altijd kietelen of op mijn buik blazen waar ikke nie tegen kan echt nie
kuzzies |
Als ze me kietelt, of heel lief doet :D
|
Kietelen en gehele tekenfilm scénes na doen :)
|
me kietelen.. of iets liefs zeggen.. of gewoon discussie houwden tot ik in een deuk lig.. we zijn allebij koppig :D
ik maak altyd van die droge opmerkingen.. dus... hehe |
Hij heeft vaak hele lompe en droge opmerkingen! Daar kan ik echt om dubbel liggen. :D Aaww, hij is lief! :)
En ik kan soms heel erg raar doen, gewoon echt gek! Maar dat doe ik alleen bij de mensen waarbij ik echt compleet mezelf durf te zijn. Bij hem dus.. En ik zeg je: je wilt niet weten hoe ik dan doe! :D :o :p |
Tja op dezelfde manier als andere mensen mij aan het lachen krijgen, door grappig te zijn... :rolleyes:
Hij heeft goed gevoel voor humor, heel droog, daar kan ik altijd wel om lachen :) |
Citaat:
|
Gewoon kleine (vaste) uitspraken of als er iets grappigs gebeurd. We hebben bijna dezelfde soort humor, dus wel lachen heel veel af.
Love, Lis |
wat een onderwerp... :rolleyes:
|
uhm, gewoon mezelf zijn? k weet niet, k ben van mezelf al vrij gestoord geloof ik :D
|
Citaat:
+ een dosis sarcasme erbij helpt ook wel trouwens ;) |
sarcasme :D naja oowk wel kietelen daar ga ik heel hard van lachen :D
|
gewoon, me zowa onnozel te doen, euhm zijn toffe danskes enzo (sta em daar zo de sjeke hihii, echt de max)
eeen al de rest :) *PiMpS* |
Als ik wat humeurig ben zingt mijn vriend een liedje voor me:
"Kijk eens op mijn duimpje (y), dan kun je leren lachen .. " Tsja, dan schiet ik meestal toch wel in de lach. :D |
als ze dronken is lacht ze om alles.
|
eehmzz kietelen of hij doet een bep. persoon ne ;)
en hij heeft ech een plekje in zijn zij waardoor hij altijd gelijk moet lachen als ik hem daar aanraak. |
Af en toe zijn we gwoon met z'n 2n ongelooflijk melig en gestoord aan het doen en dan krijg ik buikpijn van het lachen, haha!
Hij kan in z'n eentje ook lekker melig doen en dan moet ik lachen en word ik van zelf ook melig. We hebben lekker veel lol met z'n 2n, vind ik ook best belangrijk in een 'relatie'. |
Sarcasme :D
Of zeer droge humor dan worden we beide melig :D |
Kietelen, tot de dood u scheidt :D :rolleyes: :p :eek:
|
Van alles. en we hebben samen ook iets : "wattan?" maar das niet zo goed uit te leggen.
|
Alleen al door me op een bepaalde manier aan te kijken.. *Zwijmel*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets liefs te brabbelen (ja te brabbelen). Daar moet ik altijd zo erg van lachen, of als hij me kietelt. Ow, daar kan ik toch zo absouut niet tegen!
Hij moet altijd om mij lachen als ik de hik heb en als ik heel erg moe ben. Dan ga ik ook altijd heel zachtjes brabbelen, dat vind ie dan snoezig ofzo. En als ik een vreemde blik heb ofzo. E natuurlijk nog veel meer dingen. We lachen wel wat af iig! :) |
uhh tsjah.. ik en mijn vriend hebben een appart lachje die we altijd doen, en als 1 van ons dan boos is doen we die :p
of we gaan gekke woorden verzinnen ghehe of als we bij hem thuis zitten, beneden bij zijn moeder gaan we altijd om haar lachen we zijn eigenlijk nooit boos op elkaar we hebben altijd lol :D |
mensen krijgen mij aan het lachen met gewoon droge hummor :)
en hoe ik mensen aan het lachen krijg :confused: Meestal als ik iets serieus aan het vertellen ben ... :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |