![]() |
Jeugd sentiment
de meeste mensen hier zijn nog niet al te oud maar er zijn vast wel herinneringen die je nu al onder jeugd sentiment kan rekenen? alles is hier van toepassing zolang het maar een beetje met je 'lifestyle' te maken heeft
|
Nintendo Entertainment System
Knikker Lieve polo's met mooie kraagjes en mijn tieten mooie kapsel. Voetballen tegen studenten toen ik 10 was :o |
NES..
Transformers.. Walkman (je weet wel die tape dingen, altijd mijn eigen mixtape van pop nummers :D).. |
kid pics :(
|
my first sony :(
|
Rode Allstars.
Zandkastelen maken. Crossen op mijn crossfietsje. Lang blond haar. |
* NES
* cassettebandjes. * transformers * dinosaurs * de FAG en NASF pamfletjes. :D |
Voetbal kaartjes sparen yo.
|
Citaat:
|
flippo's :cool:
|
Citaat:
Van de bergen af....... wat nu opeens heuveltjes zijn :( |
tegenvaller is dat hé. :(
|
ja (n) .
Ik weet nog wel dat er een heuveltje was waar een dikke stoeprand in zat, en je was echt KING als je daar af durfte. :cool: |
:cool: Nu was je vroeger al vrij snel KING als je dat soort waaghalzerij aandurfde.
|
je was al KING als je over de glijbaan durfte te lopen :D
|
haha :D
mwah, bij ons moest je er op den duur wel voor van 't parkeergarage dak durven springen. heeft 'n hoop gekneusde benen opgeleverd. :o |
hehe :d
|
Citaat:
Later is het ook fikkie stoken voor de albert heyn geworden. :cool: |
hehe ja. :cool:
|
vr00ger heb ik met mijn beste vr33ndin in de tuin van de buurman een hut van de schutting gemaakt, met ramen! :eek:
en waterballonnen en lego gegooid vanuit het raam. en flippo's. ik was al 10 ofzo. :o |
Citaat:
ennuh flippos en knikkers :D |
pijltjes schieten door een blaaspijp.
(Uit het zolderraam de straat op) |
ik ging ook langs de deuren geld ophalen voor zeehondjes en daar kocht ik barbies van (y)
|
:d
|
naar onbekende bellen en dan ophangen :o
|
spice girls :eek: bij een vriendinnetje gingen we dan altijd playbacken, en dan was ik sporty spice :cool:
|
spice girls schoenen ik had blauwe :eek:
|
Power Rangersssssssss.
|
The Turtles
The Ghostbusters Flippo's Lego Guns 'n Roses Straat gevechten :) en inderdaad De cassette-bandjes voor in m'n walkman (y) |
Citaat:
|
Mijn broer pesten
|
Transformers zowiezo alles van fun factory?
The young ones atari 2600 ofzo :D |
haha ik dacht vroeger dat het Power Angelssssss waren en ik was de gele !!
|
Ik zei laatst nog tegen een studiegenoot dat G.I. Joe terug op tv moest. Hij was het er stellig mee eens.
Een verzameling kleine speelgoed poppentjes is alles wat ik nog heb. En natuurlijk mn sega 16-bit :cool: |
Flippo's.
Knikkers. TRANSFORMERS GDVRDMM \m/ BIKERMICE FROM MARS GDVRDMM \m/ INSPECTOR GADGET GDVDRDMM \m/ Telekids. SNES. Maar ik heb er nu weer een, dus. :cool: Spice Girls. Sadistisch dierenartsje. :D Dat speelden we vroeger. Boomhutten. Teringdraak. Dat was mijn draak, en hij heette zo omdat ik het woord 'tering' op een schutting zag staan en 't zo mooi vond klinken. "Als ik mijn draak zo noem dan moet iedereen wel gelijk zien dat 't een lieve draak is." Eheh. Spijkerbroeken. En andere lelijke kleren. Kleren boeiden toen geen hol. Aliens, want daar was ik naar op zoek. Daarom lag er altijd heel veel uit de sloot geviste troep bij ons in de buurt. Casettebandjes en een walkman, jaaa. Watergevechten. Maar ik had geen vrienden dus die hield ik meestal in m'n eentje. Of ik liep achter de rest aan met een emmer water, terwijl zij allemaal waterpistolen hadden. Heel gemeen was dat. En nu heb ik geen zin meer. (a) [edit] ARGH, hoe kon ik The A-Team vergeten :| |
Citaat:
te ernstig |
Citaat:
Wij speelden spelletjes en als je dan verloor moest je naar willekeurige mensen op straat en dan vragen wat voor kleur ondergoed ze aanhadden. |
-Hulk Hogan, Ultimate Warrior en nog meer old-school wrestlers.
-Transformers/GI Joe/ Teenage Mutant Ninja Turtles/Ghostbusters -Arnold Schwarzenegger/Rambo en Jean Claude van Damme -De nieuwte Air Maxes -NES/SNES -Crossfiets -Guns 'n Roses -Parkeer garages, bibliotheken en bouwterreinen infiltreren :eek: |
Citaat:
|
G.I. Joe (Y)
|
Was het toen niet veel beter dan nu :(
|
Citaat:
mark mansooooooon pepermunt snuiven bij aarderijkskundeles :eek: (y) |
candy candy :o
|
Citaat:
Toen kinderen nog buiten speelden in plaats van de hele dag achter een computer te zitten, en niet op hun elfde al de drang kregen om volwassen te worden. |
he-man
|
Citaat:
|
belletje trek
vuurtjes maken en per ongeluk een brug in brand steken :o knikkeren barbies |
elastieken
|
Citaat:
en touwtjespringen en al die liedjes die erbij horen en op wie ben jij verlieeeeeeeefd |
annemariakoekoek :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |