![]() |
big brother --- returns !!
alleen nog niet in nederland .. ( komt nog wel )
maar wel in duitsland want wat heeft endemol NU bedacht; inplaats van een huis .. bouwen we een heel DORP.. waar 20 mensen in zullen wonen --- nou ik vond dat hele b-b gedoe niets.. en hier zit nederland er toch echt NIET op te wacht ( of wel soms??? |
mij lijkt het wel leuk:)
|
het heet ook:
big brother... Das Dorf |
leuk juist :)
|
Pff, niet weer... :|
|
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets verzint, maar stiekem zou ik het weer wel gaan kijken, denk ik.
Gaat een beetje op de Truman Show lijken :D |
Ik snap niet wat mensen die een programma niet leuk vinden toch altijd lopen te zeuren. Je hebt dan toch de luxe van de keuze niet te hoeven kijken?
Wat maakt het je dan uit? Mensen die het wél leuk vinden hebben niet de luxe van de keuze wél te kijken als het er níet is. Terwijl jij het nooit hoeft te zien. |
Het probleem is dat als weer een dergelijk programma op de buis komt je er overal mee doodgegooid wordt...het is allemaal zo overdreven.
|
Ik zal het waarschijnlijk niet kijken, dat het terugkomt boeit me dan ook niet zo.
|
Cool! Alleen wel moeilijk bij te houden in het begin met veel huizen en personen.
|
Hmm nee, dat zou ik niet gaan volgen denk ik..
en is 20 mensen niet weinig voor een heel dorp? Dat past ook wel in een groot huis.. |
Ik vind het meestal wel leuk te zien hoe mensen op elkaar gaan reageren na een tijdje ZO dicht op elkaar te wonen. Maar een dorp... Misschien is het wel leuk. In Nederland komt binnenkort toch de All Stars ronde? Met allemaal "helden" uit de vorige BB's?
|
Citaat:
Expeditie Robinson heeft dat ook.. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo zou ik dit topic niet bezoeken :P |
het mini dorp word dan op iets van 6000 m2 gebouwd ( geen id hoeveel huizen dat zijn )
en het word dan een heel jaar lang uitgezonden en elke maand moet er iemand weg |
*huilt*
|
Ik zie het al voor me:
Big Brother: der Planet :rolleyes: |
daar had ik wel al eerder van gehoord ja.. maar dan met als extra info: De kandidaten van het programma moeten werkloos zijn en voor het oog van de camera op zoek gaan naar een nieuwe baan.
|
Petitie der stopzetting Big Brother Gekte:
N00dles ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
N00dles Twan saskia Gammaray Margje Qimm Make the madness stop :(:(:( |
Citaat:
|
:eek:
|
N00dles Twan saskia Gammaray Margje Qimm Levitating Nun Fieneke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik pleit voor een algeheel verbod op BB gedoe op s.com.
|
neeeee, krijgen we er nog meer gezeur bij??¿¿
nederland heeft dit echt niet nodig!! (n) (n) (n) |
ja alleen essentiele en broodnodige dingen op televisie
:rolleyes: |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
niet weer.... :rolleyes: |
Zet 20 mensen met een zinloos leven in een dorp, film het, zendt het uit voor andere mensen met een zinloos leven, en die denken dan, hé ik ben niet de enige!
|
Citaat:
|
Hallo?
BB in Duitsland.. waar maken jullie je druk om? En: Ik hou wel van Big Brother.. dan kijken jullie 't toch lekker niet :) |
Ik zit er wel op te wachten hoor, heerlijk dat soort programma's :D .
|
zolang er meer seks in voorkomt blijven de kijkcijfers misschien nog een beetje hoog
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo gaat 't dan om 't principe?
|
Uiterst kansarme bedoening.
Maargoed, ik zal wel weer uit pure verveling te veel van die serie meekrijgen. |
BB moet terug in nl samen met kelly en patty moet het weer gaan presenteren(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |