![]() |
hopeloos!!!:(:(
kijk...ik vindt iemand leuk alleen ik weet niet HOE ik hem t beste kan vragen...ik denk dat hij mij ook wel leuk vindt...alleen heeft r iemand tips voor me?? ik ben egt hopeloos verliefd gewoon...
|
gewoon praatje maken en dan vragen of hij eens met je naar de film wilt (of zoiets)
|
Mjah zoiets. Gewoon es een praatje maken, en dan tel nr en/of msn dinges vragen. En dan een keertje bellen/op msn vragen of ie zin heeft om es wat te gaan doen.
|
Citaat:
|
Een realistisch verhaal zou een realistisch einde hebben: 'Ze leefden nog lang...'
*lach* |
Citaat:
|
Citaat:
Bel hem op, vraag z'n msn. Je vindt hem leuk, hij jou waarschijnlijk ook. Vraag of hij een keer iets met je gaat doen ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: hoe was 't examen? |
En de rode sticker gaat op dit topic :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
-------- En om maar even ontopic te gaan voordat ik weer een ban krijg: Check het topic 'Zal ik het tegen hem zeggen?' eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dank dat je et best als "vrienden"met em kunt msnen dat praat makkelijker vindt ik altijd
|
gewoon eerst elkaar aanspreken met hoi, en daarnaar kleine gesprekjes voeren, en als jullie elkaar wederzijds egt leuk vinden zullen deze gesprekjes steeds dieper gaan, kzit in zelfde situatie, maar kvind het heerlijk om te sjansen (y)
Succes ermee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |