![]() |
***Saybia***
Jullie kenne het vast wel de deense band Saybia!!
Ze komen Naar NEDERLAND!! :D :D :D 17 18 en 19 mei!! Alleen jammer dat de 17e en 19e al uitverkocht zijn! :( Geweldig!! mja me vraag was zijn er hier nog meer mensen die Saybia ook goed Vinden???? |
waar?
Ik vind het wel leuk, maar waarschijnlijk zullen die kaartjes redelijk prijzig zijn en zo leuk vind ik ze nou ook weer niet denk ik. |
Ik vind Saybia wel goed, jammergenoeg. :(
|
ik vind saybia wel leuk. ik heb the second you sleep hier ergens liggen en in 2003 heb ik ze op pinkpop gezien. fijne muziek. (y)
|
Saybia..da's toch van I Surrender? Ik vin't echt goede muziek, k ken eigenlijk alleen dat nummer.. :o
|
Schatje, volgens mij bedoel je februari. Alleen de 18de in Groningen is nog niet uitverkocht.
|
Citaat:
ik kan er echt niets aan doen |
saybia is ook bevestigd voor pinkpop
of was dat al? iig; k heb niet zoveel op met de muziek hoewel de singles wel lekker klinken |
aardige band, jammer van de popi-jopie fans :|
|
Citaat:
|
Ja erg gave band, concert in de Effenaar was top. 19 febr. 013 weer (y) Wel 25 euries incl. (n)
|
pfa zeer gave band,maar te duur en te ver weg :(
|
enorme kutband als je het mij vraagt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fijn, deze holocaust komt ook weer eens naar Nederland. :(
|
Citaat:
|
Ik vind het erg mooie muziek, maar live lijkt het me een beetje slaapverwekkend.
De hidden track op de laatste cd is mijn favo liedje. <3 |
Ja da's een mooie compositie (y) Vind het nieuwe album trouwens wel veel beter dan hun eerste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mn ma heeft de 2 cds, wel aardig, leuk om beetje gitaar mee te spelen, maar te vakk gedaan dus komt nu mn neus uit
|
Vond de vorige cd erg goed. Die nieuwe kan ik niet zoveel mee.
|
The Second You Sleep maakt nog wel regelmatig zn rondjes in de cd speler. Die nieuwe ken ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het een kut band :(
|
eh nou ik vind ze nogal saai ook ja. een vriend van me kan er zijn bek niet over houden en nu is het dus geen vriend meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |