![]() |
De witte vlag
Eén druppel van
haar heksentranen, was genoeg om me te verdrinken. Eén zucht en ik verstik. Platgedrukt door haar volle massa, hijs ik nu de witte vlag. -------------------------------------------------------- :o Hoezo ik ben lang niet hier geweest... :bloos: |
:) Op de een of andere manier moet ik aan Seneca denken. :o
Hm, ik vind 'm leuk. Het is eens wat anders van je. :) |
Citaat:
|
De moeder van Nero? Bedoel je dat Re3m?
|
Haha.
Nee, ik bedoel zijn brieven over "vermijd de massa, keer terug in jezelf." Komt waarschijnlijk ook alleen maar door het woord massa. Laat mij maar. :o |
Vind hem wel goed. Kort maar krachtig. Is het eigenlijk niet gewoon "om te verdrinken" ipv "om me te verdrinken"?
|
@nerwen: Het "me" staat erbij om duidelijk te maken dat zij me verdrinkt (vanuit het gedicht gezien dan he). Zonder me lijkt het alsof ik mezelf verdrink..
@re3m: (Wat heb jij met Seneca :eek: hehehe) |
ik vind je gedichten tegenwoordig steeds beter worden, deze is erg leuk. vooral je eerste begin, het tweede stuk een zucht / en ik verstik is wat minder sterk in navolging van je eerste, omdat je hier toch ook voor een soort van herhaling moet kiezen. het volgende stukje platgedrukt door / haar volle massa kan ik ook wel waarderen, ineens veranderd het beeld dat je krijgt ;).
ik denk overigens dat ik me er wel bij zou laten staan, het klinkt ook beter. |
@zwart-wit: thnx en ik merk zelf dat ik er meer over nadenk voordat ik zomaar iets post, dus khoopte la dat er verbetering in zat :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |