![]() |
Hash eten
Mocht ik op dit moment te lui zijn om een joint te draaien, kan iemand mij dan vertellen wat de effecten zijn van het eten van 0,5 gram hash?
saluut! Augustus |
Een harde trip.
|
zelfs van dat kleine beetje?
|
Jonge, wees niet lui en draai die blow, de moeite om op dit forum te komen en te replyen is al meer dan een joint vouwen.
|
halve gram hash, nja een vriend van me had eens 1 gram hash in melk gedaan in sixflags :P
|
Maar ik ben NU ook niet te lui. Maar mocht ik dat nou wel zijn, dan ben ik benieuwd naar wat voor effect het heeft/kan hebben. Zodat ik ongeveer weet dat ik niet een halve gram hash verklooi. :)
|
als je na een halve gram nog niets voelt (lijkt me sterk) kun je altijd het effect aanwakkeren met het opsteken van een joint (y)
|
Oja, dat is slim, want misschien ben ik dan wel zo ver heen dat ik er geen erg meer in heb een joint te draaien. :)
Saluut, Augustus! |
mja maak een dikke hashcake en deel de vaagheid
|
Klopt het btw, dat je bij het roken van hash of weed, in combinatie met tabak welliswaar slechts 40% van de werkzame stoffen benut? :eek: en dat dat bij het eten ervan rond de 100% ligt?
Heb ik in dat geval dan goed gerekend dat het ongeveer gelijk staat aan 1 gram ineens oproken, of mag je zo niet rekenen in de wondere wereld der groene rakkers? |
|
van mij mag je t ete maar t smaakt niet lekker hoor roken is dan tog btr
|
Citaat:
die is leuk :D :D dat zoek zelf :D :D (y) |
Hey, maar... er is laatst nog een topic over geweest he.
zomaar een blok hash opvreten zal niet zo heel veel doen. In melk oplossen werkt al stukken beter... kijk ook hier eens: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=29224 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |