![]() |
familie vind dat vriendje bezitterig is
.
|
uitmaken
|
als iedereen DENKT dat hij bezitterig is en jij WEET dat hij dat niet is, zou ik me er geen reet van aantrekken. ;) wat maakt het nou uit van anderen van jullie denken? als je het zelf maar naar je zin hebt en je vriendje ook. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon dit verhaal tegen je moeder zeggen (ik weet dat het moeilijk is) en zeggen waarom ze zo doet, en kijken wat ze daarop zegt..
|
bezitterige vriendjes moet meteen dumpen
|
Citaat:
|
misschien moest je het eens aan je vriendje vertelen...
( het kan zijn dat je dat al gedaan hebt, maar ik had geen zin om het hele verhaal te lezen) maar aan het begin dacht ik zo dus.. als je hem nou gewoon vertelt dat hij jou en je ouders wat ruimte moet geven, en niet overal bij moet zijn, dan zou hij dat heus wel doen, als hij iets voro je over hebt... teminste :D |
'Luister ma, ik heb een relatie met die kerel, niet jij. Als hij bezitterig is dan doe ik daar zelf wel iets aan. Ik stel het op prijs dat je me probeert te helpen, maar ik heb aan dit soort advies echt geen behoefte, dankuwelalsjeblieft'.
|
Maak het jezelf niet zo moelijk.
Zolang alles goed is tussen jouw en je vriendje dan is er toch niks aan de hand. (y) Je moet hun gewoon negeren . En oppassen dat je het niet teveel aantrekt want er zijn wel meer relaties kapot gegaan door bemoei zuchtige familie leden. Veel succes verder (y) |
niks van aantrekken. het gaat erom dat jullie het samen leuk hebben!! als jullie van elkaar genieten, is het toch helemaal goed? het lijkt een beetje of je ouders denken dat ze je een beetje 'kwijt zijn' aan jouw vriend en dat je daarom iets minder met hen optrekt. en het dat lijkt me met jouw vriendin ook het geval. veel succes!! en ik hoop dat ze inzien dat jullie gewoonweg veel van elkaar houden! ;)
|
Het is wel ontzettend vervelend als je niet met iemand meer kunt praten omdat zijn/haar vriend(in) er altijd bij is. Of dat je niks samen meer kunt doen.
Je relatie zou kapot kunnen gaan als je je er teveel van aantrekt (wat anderen zeggen), maar je kunt ook vriendschappen en familierelaties ernstig beschadigen als je vriend voor alles en iedereen gaat en je niet wil luisteren. Maar als jij vind dat het niet zo erg is moet je je er niks van aantrekken. :) |
Als jij weet dat het niet zo is, is dát iig het belangrijkste.
Vele met iemand omgaan is niet gelijk aan bezitterigheid en mss snappen bepaalde mensen dat niet echt. Probeer je zo min mogelijk van de mensen aan te trekken die hem bezitterig vinden en probeer je ouders uit te leggen dat het écht niet zo is, probeer hun ogen te openen. |
Wat nare man zei.
|
is het jouw vriendje of die van je familie?
waarom maakt je moeder zich eigelijk druk over hoe die eruit ziet? zij hoeft tog niet met hem naar bed |
Gewoon uitleggen aan je ouders dat jij hem leuk vind.. En dat jij met hem verder wil.. en dan kan ze het er mee eens zijn of niet, maar als je echt van hem houd doe je toch wat jij wil.. niet dan..
|
ag je moet t juist positief zien.
Die goser is gewoon dol op je en zou altijd bij je willen zijn. Schijt aan iedereen die erover klaagt, zolang jij t maar niet doet |
Je hebt toch met hem en niet je ouders!
Maar het is wel vervelend dat je steeds iets moet gaan verantwoorden.. Suc-6 |
ik zou der echt zo dubbel schijt aan hebben wat anderen er van denken.
zolang het niet ECHT zo is, is er toch niks aan de hand? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |