![]() |
Ik verveel me
hoihoi,
ik verveel me, heeft iemand een antiverveel idee? |
Dit topic weer verwijderen?
MSNen met je frientinnetjes en frientjes? Me aanbidden? |
Me msn is een beetje dood.......:( en hoe moet ik in vredesnaam ideeen om iets te doen krijgen als ik deze topic weer weghaal?
|
Een betere sig bedenken.
|
Ik heb een goeie sig.
Jos het moordlustige ei. Ik ben een eierdooier. |
neej, aan jullie heb ik veel....
|
Delete dit topic dan maar. De rest van DK is nog beter :)
|
je kunt op je rekenmachientje wat intypen en als je het dan omdraait staat er oliebol ofzo .. je kunt net zo lang doorgaan met getallen intypen en proberen (y)
|
Als jij me nou een precies uitlegt hoe ik dat doe.......
|
7083170 intypen en dan omdraaien (y)
of 707 + 707 = 1414 |
ik bedoel hoe ik dit weghaal, alsof ik nie weet hoe ik een rekenmachine moe gebruiken
|
Citaat:
|
en al 100 jaar oud ofzow
|
Rechtsboven je openingspost heb je vijf icoontjes. Daar selecteer je 'wijzig' van.
Vervolgens zal je bovenaan het wijzigscherm een 'verwijderen?' boxje zien. Je vinkt dit aan en vervolgens scroll je naar beneden en druk je op 'ok'. Niet dat het hoeft gedelete te worden. |
eerst was et een saaie rubriek, nu is het een plaats waar mensen zich veilig voelen, durven hun mening te uiten. Dit gedeelte is op weg naar de roem!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
download mIRC
ga naar Zuid Afrikaanse Server johannesburg ga naar #hottub vermaak je :o |
Ik zal hier vast als chatter worden beschouwd? :(
Laat ik het topic toch nog enige richting geven. Wat doe jij tegen de verveling? |
telkens weer nieuwe topics openen todat je bannie krijgt :)
|
vroeger ging ik altijd naar #hottub dus
maar ik heb net weer mIRC gedownload, het was zo lang geleden :o ik heb zoveel vrienden daar opgedaan vroeger :o |
Ik ga forummen.
Luister muziek. Tracht wat bij te praten. Denk aan mijn verjaardag. Fantaseer over mijn toekomst. |
of je speelt isketch
op http://www.isketch.net |
forum.Maar niet hier.
|
Forummen is een uitstekende oplossing :).
Maar dan wel gewoon ontopic in andere topics en geen onzintopics op DK aanmaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |