![]() |
Het notste van 2004
Wat was het dan!?
Ik vond het toch echt wel moonboots hoor, en schuine ponies en stomme tweed jassen die allemaal grijs waren en dan ook van die domme over de knie laarzen en jeetjeee miniiaaa het was echt erg in 2004! Hopelijk is dit een beter jaar met Brit Pop invloeden (y) Wat vindennn julliiieeee |
uggs. (of waren dat die moonboots die je noemde?)
|
de uggs idd (n)
|
brit pop invloeden.. :confused:
|
Toch wel de spijkerbroek in de puntlaarzen.
|
moonboots en overknee laarzen ja
|
ik vind moonboots wel leuk
het notste vind ik die h&m vesten met printen erop waardoor je van 1000 meter afstand al kan ruiken hoeduur hij was |
de nieuwe sky wok in het dorp.
omdat ik er nog steeds niet ben gaan eten en alle domme boeruh in mijn dorp eerder naar de sky wok geweest zijn dan ik. |
tweedjassen ja idd :nono:
en capuchon over colbertje hoewel ik dat zelf ook doe |
Citaat:
Tweedjasje van de MissEtam, ech niks voor jou ?! :) |
Ikzelf.
|
notste:
-maik de boer :nono: -colbert jasjes :nono: -schuine pony's :nono: -albert verlinden(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wtf wie diggt die vent nou :s ik vond de prijzenoorlog ook aardig verkankerd. de ene helft van de supermarkt 10% omlaag, de andere helft van de supermarkt 30% omhoog (n) |
Citaat:
|
Citaat:
ja ik heb er geen ene kutreet mee te maken , maar het is aardig verkankerd voor de rest van het land omdat ze met een glimlach bedrogen worden en met een dooie mus blijgemaakt worden. niet dat ze dat niet verdienen. maar ik haat albert heijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
von dutch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Broek ín de laarzen
2. Die 'moonboots' :| 3. Een combinatie van punt 1 en punt 2 |
Citaat:
|
fake-ass lv (N)
|
haar uitdunnen voor iedereen
je uberhippe outfit afmaken met bloemetjes regenlaarzen van de go go. nouja te moeilijke trends die de meesten gewoon niet konden dragen. :nono: :confused: |
Omg CB!? :eek:
|
Blitzkikker of whatever, fucking lame /(-_-" )\ net als Von Dutch
|
Dat bijna alle wijfen er exact hetzelfde uitzagen (n)
|
die vreselijke schoenen voor inuits... yukkk :eek: afschuw gewoon. dan de broek in de schoenen... iewie... van die colbertjasjes voor jongens met allerlei stomme patches erop.. verknallen het hele colbert wat er misschien zonder nog een beetje uit had kunnen zien... *denk* uh ja, dat was alles wat ik op dit moment kan bedenken...
|
broek in je schoenen...
ennuh beenwarmers.. |
broen in schoenen
en dan laarzen tot boven je knieeien die laarzen trouwens ook moonboots |
Citaat:
+ dat nepbontkraagding aan iedere jas. |
laarsjes over spijkerbroeken
bij deze al het notste van 2005 |
lelijke nep ugs met riempjes
jassen met een bontkraag en zo veel meer een blik in mn zusjes kledingkast (y) |
ik vind jassen met nepbontkraag juist hot, dat is altijd hot vind ik (Y)
not: - broek in de schoen. sommige mensen (zoals kate moss) staat het wel, maar 3 kwart van nederland lijkt net n braadworst. - schuine pony ook, kvind t nou echt saai worden, rechte pony soms ook trouwens - die bomberjack jasjes vind ik ook stom, iedereen loopt er mee dus ook saai (N) - die indianen bontschoentjes met balletjes eraan, brrr |
punt schoenen
laarzen in de broek uggs von dutch laarzen (je weet wel, de veredelde regenlaars, laatst zag ik een meisje met gewone scapino laarzen aan onder haar kleding, dat vond ik dan wel weer stoer!) bomberjack-achtige jasjes vormloze shirts in lelijke kleuren beenwarmers (die staan alleen leuk bij mensen die ze horen te gragen: dansers, en niet bij een of andere kleurenalto) |
Citaat:
|
ehm broek in de laars, von dutch, die hennes 'hoodie's' waar echt iedereen mee loopt, von dutch omg, replay rose label damn wat krijg je daar een lelijke kont in en veel meer maar dat komt er even niet uit. Ik vond de hennes collectie van dit jaar sowiezo matig.
|
Uggs, en broeken in schoenen. Bah.
|
Zeer zeker uggs. :nono:
|
Citaat:
|
puntschoenen
|
Citaat:
|
jaaaaa CB is back op de forum
aprtyyyy timemeee |
Citaat:
;) ik vind het goed dat de pony weer is ingevoerd, nu heb je gewoon meer kapsel keuze. moet je wel gewoon doen wat je staat uhuh |
Citaat:
ot; uggs :nono: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |