![]() |
seks
hoi
ik vrij nu al bijna 5 maanden en we habben nog gen seks gehad is dat normaal of zijn we gewoon laat of hoe zit dat bij jullie zij wil seks en ik ook maar hoe begin je er aan als ik er eens bleef slapen hadden we er al lang gehad maar ik mag er nog niet blijven slapen en ik zie haar niet vaak en als ik hoor van anderen dan vind ik dat we er al lang gehad moeten hebben greetz |
Ik zou seks nog maar even laten voor wat het is. Jij kan je tijd beter besteden aan een cursusje Nederlands.
Verder... waarom zou je bij elkaar moeten blijven slapen? Kan ook best heel goed overdag. |
Je moet niks.
|
teneerste je moet zeker niet naar anderen kijken of luisteren
je moet doen wat jij wil en waar jij zin in hebt! |
Citaat:
Offtopic: Ooit gehoord van interpunctie? Leest een stuk prettiger voor degenen die je post willen lezen :) |
Hmz, allang sex moeten hebben?!? Dat is natuurlijk een uitspraaak van een persoon niet nader te noemen die zelf maagd is lijkt mij... Er zijn geen regels over hoe snel je sex moet hebben met je vriend/vriendin...
Ten 2e... Ikzelf heb nu 4 maanden met me meisje maar ook nog geen sex gehad. Ze is pas sinds kort aan de pil en naja, de dames weten wel wrom^_^ Maar kortom, don't be embarast. Het is echt niet iets 'bijzonders' als je nog geen sex hebt gehad met je meisje als je zo'n tijd met haar iets hebt... |
Gewoon het zoenen laten escaleren
Plannen is nooit goed, zenuw je je kapot |
Idd, als je van alles gaat plannen hoeft er maar iets niet volgens plan te gaan en dat schiet je volledig in de stress. Laat het gewoon gebeuren, veel makkelijker.
|
ik heb met mijn vriendje 'het' voor het eerst gedaan toen we ongeveer 5 maanden hadden
sommigen doen het na 3 dagen sommigen na 3 jaar... maja, als je perse wil weten wanneer het 'hoort' dan hou je een enquete ofso.. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de laaste mode is duidelijk maagd blijven tot het huwelijk |
er staat geen versheidsdatum op de eerste keer hoor ;)
Ik en mijn vriend hebben zo'n 8 maanden gewacht, niet bewust of zo gewoon dat ging vanzelf. Ik maakte me na 5 maanden echt geen zorgen van 'Oh help, ik moet dringend aan seks beginnen' :rolleyes: |
Nou nou, het wordt inderdaad weleens tijd. Straks mis je de boot en begin je helemaal niet meer aan seks! Hup!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |