![]() |
verliefd maar weet niet of het kan
wie kan mij helpen??
ik ben echt heel erg verliefd op een jongen van 18. 1,5 jaar geleden heb ik ook wat met hem gehad maar toen werd het niets omdat ik te jong was en te onvolwassen. hij vind mij nu wel heel leuk maar hij weet niet zeker of hij weer een relatie met mij wil. hij wil wel met me zoenen terwijl hij normaal niet zomaar met een meisje gaat. volgende week in de vakantie wil hij ook heel graag dat ik langs kom, en dat wil ik ook wel heel graag!! maar dan zit ik ook nog er mee dat het nog maar net uit is met me ex ( heb het drm ook uit gemaakt) weet nu echt niet meer wat ik doen moet. wie wil en kan me goed advies geven?? |
hoe oud was je toen 1,5 jr geleden??
|
bijna 14, op een maand na
|
w8ten tot je bijna 17 bent lijkt me wel het beste, zo ongeveer 16 en half zo
|
heb je mss t gevoel dat het de ware is
|
Hoe oud ben je nu dan, 16 en een half ofzo?
Je kan toch gewoon langsgaan, als vrienden. Als hij geinteresseerd is in jou, kun je hem vertellen dat het wederzijds is, maar dat je even wilt wachten vanwege een verkering die net is uitgegaan. Als ie echt zo volwassen is, dan wacht ie wel. Trouwens, laat je niet zoenen door hem als hij geen relatie wil. Je bent niet zijn zoenpleziertje ofzo. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou lekker doen wat je hart je ingeeft. :) |
Doe wat goed voelt en zie wat er gebeurt:)
|
Als ik het goe begrijp:
jij bent er nu wel klaar voor hij wil wel met je zoenen en ws dus ook wel meer beiden single wati sh et probleemdan? er lekker voor gaan dus! |
Ik zie het probleem niet zo. Als het toch niet werkt dan merk je het wel.
|
je gevoelens voor die andere jongen zijn in ineens verdwenen?
Hoe lang was je vorige relatie? En waarom vind hij je nu ineens wel heel leuk? Ben je zo veranderd in 2 jaar of heeft hij op het moment gewoon geen vriendinnetje meer? En ik zou hem bij jullie thuis uitnodigen, als ie dat wil dan heeft hij er ook wat voorover. En voel jij je beter op je gemak. Ik zou voorzichtig zijn. En doe wat je wil. |
Citaat:
Vergeet niet dat er ook een kans is dat het wel goed uitpakt, en dan is het alleen maar heel erg leuk :D thats what I would say! |
Citaat:
Maar ja, idd gewoon doen wat jij wilt. Als je echt met die ene jongen wil moet je ervoor gaan. Je hoeft het niet te laten omdat het net uit is met iemand anders, tenzij jij er zelf problemen mee hebt. |
Ik zie het probleem niet. Wat houdt je nou eigenlijk tegen?
|
Citaat:
ze wil onze goedkeuring. ofzo |
Misschien ook leuk om je ex te vertellen waarom je het uitgemaakt hebt en niet allemaal redenen verzinnen. zodat ik dat niet zo hoef uit te vinden.
En dan woensdag nog zeggen dat je geen gevoelens meer voor hem hebt. jezus. En dan mij de schuld geven dat ik je controleer en dat ik achterdochtig ben. Vind je het vreemd. En de hele week maar zeggen ik hou van je ik mis je ik wil dat je bij me bent. Mens ik hou van je. Ik dacht dat ik je kon, maar als je zo tegen iemand kunt liegen die 15 maand je boy is geweest, dan snap ik jou niet meer...... |
Citaat:
|
Citaat:
Oeff :| Uhm, praat het uit, lijkt me? Met schelden enz kom je toch niet ver. |
Ik weet bijna wel zeker dat het haar ex is.. Btje lullig idd om er zo achter te komen wrom je ex-vriendin het uit gemaakt heeft..
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien overbodig om te zeggen, maar het lijkt me slimmer om dit op msn of face to face of wat dan ook op te lossen.. Denk niet dat het forum daar erg geschikt voor is..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |