![]() |
liefdesverdriet
hoelang hebben jullie liefdes verdriet gehad
en hoe is het over gegaan?? of hoe kan je het over laten gaan??? xxx |
ts begint;)
maar ik heb ongeveer een weekjes echt pijn gehad, en nu gaat het gewoon langzaam weg:). Ik heb het overlaten gaan door gewoon aan andere dingen te denken, maar het ook niet uit de weg te gaan. |
Een half jaar geloof ik, maar in dat half jaar tijd gingen/gaan we ook nog steeds met elkaar. Als je dat niet doet maak je het een stuk makkelijker voor jezelf. Tis heel simpel niet meer bellen niet meer zien, twerkt alleen niet. Althans niet voor mij. Ach 't gaat de goede kant op, ik wil 'm alleen niet zien met dat afschuwelijke nieuwe mokkel van 'm.
|
Afhankelijk van hoe sterk de liefde en de periode, verschilt dit natuurlijk per persoon. Een sterke persoonlijkheid zal sneller de dingen oppaken dan een ander.
Bij mij duurde het een paar weekjes. |
Te lang.
Door verliefd worden te worden op iemand anders, die ook weer onbereikbaar is. En daar dan weer liefdesverdriet van krijgen. Enz. |
Hmm ergste verdriet duurde 2 weken en is overgegaan doordat ik geen contact meer met hem heb gehad (y)
|
Een half jaar ongeveer, terwijl het maar heel duurde tussen ons. Dat het zo'n pijn deed bij mij was omdat ik gewoon heel erg verliefd was/ben. Maar het had ook een stuk korter kunnen zijn als ik hem geen 6 dagen per week had gezien. De laatste 2 maanden viel het btw wel mee aangezien we toen weer steeds closer werden. En het ging over doordat hij uiteindelijk toch mn vriendje weer werd en nu gaat duur het alweer 7 maanden en gaat het veel beter dan eerst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lotgenoten! Jeuj! (y)
|
De echte pijn kwam al een paar dagen voordat t uit ging. Ik wilde graag praten, zij ook en dan voel je al hoe laat het was. Ik raakte in de stress, was bang bepaalde dingen voor altijd kwijt te raken en dat heeft zeker 2-3 dagen geduurd. Toen het daadwerkelijk uit ging, voelde ik door het gevoel eeder een week lang niets ervan, pas vanaf toen tot een week of wat later merkte ik het.
Al met al een maandje denk ik.. |
4 maanden ongeveer
Ik had een heeeeel leuke jongen ontmoet en voelde me niet meer zo waardeloos :D |
Ik heb de eerste twee weken me echt alleen maar kut gevoeld, en daarna ging het steeds beter. Ik ben nu al meer dan 2,5 maanden single en het gaat steeds beter en het wordt leuker enzo yea.
|
Ik ben ooit wel eens verliefd geweest op iemand waar ik nog heel lang aan bleef plakken, maar daardoor weet ik wel dat het niet een goed idee is om echt close vrienden te blijven als je elkaar nog leuk vindt en niet goed weet je beider houding te geven.
|
de laatste keer dat ik bij de pakken neer zat om een meisje duurde het een maandje ongeveer, de eerste week was het heel erg en daarna word het al steeds minder :)
maak je niet druk als je al maanden zit te treuren, ik ben van mening dat iedereen daar ze eigen tijd voor nodigt heeft he ;) maar ga vooral niet zitten forceren dat je op zoek moet naar een nieuwe lover of weer achter de jongens/meisjes aan moet, want dan kom je jezelf hard tegen! |
Liefdesverdriet..
Het ligt er ook aan wie het uitgemaakt heeft hoelang het duurt he.. Ik had er denk ik een week of 6 erge last van en daarna werd het langzaam minder.. |
Van 2 jongens vind ik t nog steeds klote dat t niks is. Vooral omdat ik ze beide nogal vaak zie/spreek.
Dat gaat ook voorlopig nog niet over, daarvoor heb ik nog te vaak (leuk) contact met ze, zonder dat ze uberhaupt weten dat ik wat voor ze voel, buiten vriendschap natuurlijk. |
eh bij mn eerste liefdesverdriet anderhalf jaar en de tweede een aantal maanden
|
Een week. Ik hou er niet van om maanden nutteloos te gaan zitten janken. Ik heb het verdrongen en ben gaan feesten.
|
drie maand ondertussen,(als in nog bijna elke dag dazelfde gevoel van ik wil gewoon voor een trein springen ofzo) met hier en daar een upgevoel
ook nietveel hoop op beterschap want ga em vanaf volgende week weer elke dag zien :( |
echt liefdesverdriet ongeveer 2 weken, ben er daarna nog minstens n maand mee zoet geweest om er helemaal over heen te komen (verliefdheid van nog geen week :s).
ik heb negatieve kanten van die persoon gezocht, dat werkte n beetje en t sleet. afleiding zoeken helpt altijd |
5 maanden verdriet gehad.. :(
maar nu al weer 7 maanden gelukkig met dezelfde persoon!! Ik had al zijn spullen weggelegd in een tas.. Afleiding gezocht.. WEL goed m'n best gedaan met school..!! Ook goeie afleiding trouwens..! Jezelf verwennen met kado'tjes, chocola enz.. Geeeeen contact met hem zoeken Wel erover praten met vreemden/bekenden.. Het helpt..! Bij mij was het wel.. De aanhouder wint.. En ik heb gewonnen en ben lekker gelukkig met hem :) |
Citaat:
hoe doen jullie dat??? |
ik heb een keer onwijs lang liefdesverdriet gehad om mijn ex, het was extra moeilijk omdat hij een paar dagen later al een andere vriendin had en ik ze regelmatig samen zag. na bijna een jaar ging het tussen mij en mijn ex weer aan (in dat tussenjaar hadden we ook regelmatig afgesproken en gezoend), maar toen het voor de 2e keer uitging heeft mijn liefdesverdriet maar heel kort geduurd. ik was compleet KLAAR met hem !!!
|
Ik heb vier weken lang echt erg verdriet gehad, als in: alleen maar daarmee bezig zijn, elke dag huilen, aan hem denken, hem missen, en vooral de gewoontes die we samen hadden. Na die maand zag ik hem weer, en toen ging het eigenlijk steeds beter met me, het verdriet ging langzaam weg.
|
't is al anderhalve maand geleden en kheb d'r nog last van. Komt door het gevoel van mij dat ik m'n twijfels heb om de redenen van het uitmaken. maar 't gaat steeds beter. Er komt een dag en dan loop ik recht in de armen van de ware *zucht* ooit....
|
Toen het met mijn vorige vriendin uit ging ben ik daar op zijn minst echt 3 maanden helemaal kapot van geweest.
(en toen begon het 'herstel' zoals ik het maar noem) |
Me ex wil 3 weken tijd om na te denken of hij me terug wil. Tis net uit. Ik kan niet al die tijd in onzekerheid zitten. Als hij het echt niet meer wil zal ik nog een hele lange tijd liefdesverdriet hebben, het waren tenslotte 18 maanden.
|
Citaat:
één dagje moeilijk mee gehad (wel/niet juiste keuze,etc.) sindsdien niet meer aan gedacht.. (behalve op al die momenten dat mensen meelevend & voorzichtig vragen hoe ik me voel.. waarom geloven ze me niet als ik zeg: geweldig?! zucht..) |
Citaat:
maar in het laatste jaar ups&downs zegmaar. |
record: 8 maanden.
door een eigen stomme fout. maar nu heb ik mezelf vergeven en vraag ik me iere keer al sik hem weer zie af van : waarom ook alweer? |
Ik heb me behoorlijk kut gevoeld. Was dik gebruikt en alles.. aan t lijntje gehouden. maar niet langer dan n week. sorry hoor maar ik ga me echt niet om dat soort dingen nog druk maken dan.. gebeurd is gebeurd en kep wel betere dinge te doen dan te huilen.
|
Citaat:
|
Drie maanden geleden uitgegaan, nu nog steeds beetje in een dipje, maar ben toch wel weer lekker van het leven aan het genieten, zoals het hoort :)
|
hey jonges
het is nu al bijna 2 maanden uit en het is heel raar maar elke keer dat ik hem zie word ik gewoon smoorverlieft weer op hem. is dit normaal? en moet ik dit aan hem vertellen :bloos: :confused: :s kus mij |
Citaat:
Bij mij was het zo dat ik hem nog steeds heel leuk vond (en vind), dat wist hij ook en hij vond mij eigenlijk ook nog leuk. T ging uit omdat we allebei gewoon heel erg onzeker waren en omdat t voor ons allebei nieuw was, een serieuse relatie. Maar het was op den duur zo duidelijk dat we elkaar nog leuk vonden, want we gingen zoveel met elkaar om en we waren constant bij elkaar in de buurt en samen aan het kloten. We hadden alleen net ff een zetje nodig om weer samen te komen, en die kregen we op kamp.. nu zijn we al 8 maanden samen :) |
Citaat:
Je vind hem gewoon nog heel leuk, kan je ook niks aan doen. En je kan het hem vertellen, maar dat zou ik denk ik alleen doen als je merkt van hem dat hij jou ook nog leuk vind.. |
ik heb liefdesverdriet gehad toen ik dacht dat mijn vriendin niets meer voor me voelde... nachtenlang liggen huilen...
maar toen heb ik het er over gehad met haar, en het bleek heel anders te zitten dan ik dacht... ze overtuigde me ervan dat ze wel heel veel voor me voelt... dus had ik een soort van liefdesverdriet voor niets :o |
Drie keer liefdesverdriet gehad, de eerste keer duurde een half jaar, verminderde vanzelf. De tweede duurde 2 maanden, en werd al snel omgezet in woede (er was het een en ander gebeurd). De derde duurde echt waanzinnig lang, gelukkig ging het weer aan en was ik weer helemaal hoteldebotel.
|
maanden, om één iemand misschien wel een jaar
tijd heelt alle wonden, blabla cliché maar wel waar je kunt niks forceren, het heeft gewoon tijd nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wedstrijdje gebroken harten doen? :D
|
HA!
Dat win ik :p // ldvd heeft mij vaker tot zn slachtoffer gemaakt dan had gehoeven met wat ik uit elke keer geleerd heb. tis iets van drie keer voorgekomen geloof ik dat t een half jaartje wegebde, gevolgd door n aantal maandjes numb&bitterness. En oja, elke keer was t winter... dat doet t geheel ook geen goed. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |