![]() |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel VIII
Ik erg erg erg goed. :o
|
Deel 8 alweer :o
Goed, alhoewel ik mezelf wel een knullig ventje vind soms. Ik ben beter in hufterig zijn dan in lief :o |
Citaat:
|
slecht, ik denk dat ie tegen me liegt en hij negeert me, nee das lekker dan :s
maar er is meer op deze wereld gelukkig |
blaat
|
slecht, het is net uit, maar wij kunnen nog wel praten gelukkig :)
|
Gooood, gooood! :o:)
|
Ja, kut dus.
|
tja kweenie... vannacht heeft een jongen me (op een vrij aparte manier) verteld dat ie verliefd op me is, maar ik heb geen idee wat ik ermee aan moet :s .
|
Nou..
die jongen uit The Sting is toch wel om in te bijten :o.. En hij is wel geintresseerd.. Hmmz.. waarom zou die me anders tot 2x aan toe vragen of hij me ergens van kent.. en kijkt tie naar me.. als ik per ongeluk express The Sting inloop.. |
Cool. :cool:
|
Afwachtend
|
super (y)
|
vrijgezel, dus goed.
|
kan beter... Hij heeft het gewoon niet door
|
enerzijds bagger,
aan de andere kant; gister was leuk. er zit een goede kriebel in mn buik. |
Ik vind het allemaal wel goed zo!
|
Goed én belabberd. :cool:
|
Er is een kans dat ik aandacht aan 't krijgen ben vanuit onverwachte hoek, maar ik weet 't niet zeker :o
|
Bij mij is het wat dubbel. Iemand waar ik jaren geleden verliefd op was (maar nooit een relatie mee heb gehad), en qua gevoel eigenlijk nooit helemaal uit mijn hoofd heb kunnen zetten, heeft mijn e-mailadres gevraagd aan mijn zusje. Na 3 jaar (want we hebben elkaar al 3 jaar niet meer gezien). Hij moet me nog schrijven, maar.... ik ben benieuwd.
Ik weet niet of ik het contact wel wil houden, het heeft me te zeer in de war gebracht en te verbitterd gemaakt 3 jaar geleden. Maar aan de andere kant ben ik ook weer nieuwsgierig.... *zucht* Hij zal me vast wel weer gebruiken voor de een of andere domme reden, dat is alles waar ik goed voor ben geweest. :| |
verward
|
Citaat:
Hier kut, maarja, dat gaat ook wel weer over ooit :) |
hij is echt zóó lief :)
|
Niet goed, helemaal niet goed om precies te zijn.
|
Citaat:
OT: Hoe het nu gaat, vrijgezel zijn op deze manier, bevalt me zeer goed:) |
Citaat:
|
LOL :D
Nou ja, ik heb dus 'n vriendin. :o |
Citaat:
|
ik voel me raar.. ik verlang heel erg naar mn ex.. aan de ene kant; hij is zoo lief we begrijpen elkaar, alles was goed samen
aan de andere kant; hij is zo koppig en eigenwijs waardoor de grootste ruzies ontstonden. Ondanks dat hij me zn excuus heeft aangeboden kan ik hem moeilijk zn fouten vergeven. Vanavond zie ik em weer.. Hij wil mij terug en ik hem stiekem ook, maar toch ook weer niet. En ook al zou ik t wel willen zou het niet kunnen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Single. Meestal wel happy. Maar het is nu carnaval, dus wie weet... ;) Ik ken heel wat mensen die elkaar "gevonden" hebben of een langdurige relatie hebben (gehad) die is begonnen vanaf carnaval.
Ik zie het allemaal wel, gewoon op me af laten komen (y) |
:bloos: Goed, vandaag een maand en een dag bij elkaar. En het blijft een stijgende lijn. Hij is zo lief :o.
|
verliefd en obsessief
|
zijn lippen. :o
|
k heb last van een tweestrijdig gevoel geloof ik :p
|
Voor het eerst sinds tijden dat ik -gewoon het hele jaar al- werkelijk in NIEMAND intresse heb. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
You won't get any juicy details out of me. :nono:
Laat 't nou snel einde van de avond zijn zodat ze gedaan heeft met werken en ze dan ook nog belt... :bloos: :p |
goed! We gaan over een week naar Londen :)
|
herrlich vrijgezeeeeeeeeeeeeeeeeel (y) (bazfall)
(mema) ik voel me goed maar ook belazerd en onzeker hij is ene lul (bazfall) :cool: |
zwaar klote, de meid die ik leuk vond/vind heeft me op het kerstgala gebruikt om binnen te komen en vraagt nu de hele tijd of ik haar leuk vindt maar vertelt er gelijk even bij dat ze me haat... (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd:D liefde op 't 1e gezicht?
on: pff, allemaal heel dubbel... ik vraag me af of liefde voor mij weg is gelegd. Volgens mij is mijn hormoonhuishouding ook gewoon niet in orde. Doordat ik bijna 21 ben, 't nog winter is en bijna Valentijn sta ik er te veel bij stil... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |