![]() |
weblogs, wat vinden jullie ervan?
Ik houd sinds vandaag een weblog bij. Nou is mijn vraag wat vinden jullie daarvan?
|
Het interesseert me geen hol wat andere mensen allemaal doen en ons zonodig allemaal moeten melden.
|
(..) Verder vind ik van weblogs hetzelfde als van dagboeken, tijdverspilling.
|
Ik volg iedere dag de weblog van een vriendin van me. :)
|
Reclame maken voor je eigen weblog mag niet. Bovendien is het slecht voor de discussie, want uiteindelijk heeft iedereen het alleen maar over jouw weblog.
Daarom nu zonder reclame verder en met enkel als discussie: wat vinden jullie van weblogs? |
Ik vind ze stom. Net als posts verwijderen trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee, moeten mensen zelf weten. Heb laatst die msn.spaces eensgecheckt, is best handig om fotos op te slaan, maar verder nooit meer naar gekeken eigenlijk. Het schijnt wel weer handig te zijn als het werkgerelateerd is ofzo? Stond in de metro laatst.
|
Citaat:
|
Ik vind ze wel leuk, ik spreek mijn vrienden meestal niet zo vaak en zo hou je een beetje bij wat ze allemaal doen enzo. Beovendien vind ik het ook leuk om er zelf een beetje onzinnig in te kletsen :) Vermakelijke bezigheid.
|
Weblogs. Alleen interessant van interessante mensen. (y)
|
Citaat:
|
Net waren ze nog stom.
|
Citaat:
|
Stomzak.
|
Citaat:
|
De ene is leuk om te lezen, de andere niet.. ik heb er zelf niet het geduld voor denk ik.
|
Oh, ik houd van weblogs.
|
Ik heb ze wel, maar doe er niks aan
|
Nah, niets voor mij. Wel lees ik graag VK, RC en GS.
|
Ik heb via web-log best leuke mensen leren kennen :)
Het is alleen wel vervelend veel werk om bij te houden want het is weer niet netjes als je niet op andere mensen reageert bla. |
Waarom is Solero gebanned?
|
Citaat:
|
Voor iedereen die moeite heeft met het verwijderen van posts: de weg naar M&M en Beleidszaken weten jullie ongetwijfeld te vinden, dus doe daar je beklag.
Voor mensen die willen weten waarom Solero geband is, die kunnen Solero mailen. Mensen die vinden dat ze zich hier niet aan hoeven te houden kunnen een waarschuwing of ban verwachten, dus laat dit topic vanaf nu schoon wbt. offtopic posts. |
Ik lees eigenlijk nooit weblogs. Vraag me ook af of het anderen nou interesseert wat je gedaan hebt of wat je denkt.
|
Citaat:
|
Ik lees er wel een paar zo nu en dan. En post weleens wat op
LJ. |
Weblogs (blogs) van gewone mensen vind ik niet echt leuk (c.q. doodsaai).
Geenstijl.nl roeleert... ;) |
Ik lees zelden weblogs. Maar als ik me verveel ga ik er wel eens naar kijken.
|
Weblogs lees ik niet, diarylands wel want die houd ik zelf eentje bij:) En diaryland is gewoon een erg prettige site en dagboeken zijn handig want soms moet je gewoon ergens je verhaal kwijt;)
|
Zelf heb ik een weblog, en ik vind alleen die van mij interessant. :)
Edit: Ik heb zelfs een groepje lezers die het interessant vinden :eek: |
Ik lees alleen LJ's. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
webloggen is voor homo's
|
Citaat:
|
Wel leuk om te lezen, mits het van een interessant persoon is.
|
Ik vind het meer online dagboeken, en daar is niks aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het interesseert me eigenlijk weinig wat iemand heel de dag heeft uitgevoerd, of het moet dan wel een heel leuk persoon zijn.
|
Ik had een LJ. Um. Anoniem'ig. Omdat ik dacht dat het veiliger was dan een ouderwets geschreven dagboek.
Maar toen kwam een vriend erachter. En die postte de link overal. Dus ja. Eh nee. Doe maar niet. |
Ik heb een LJ en er een poosje heel fanatiek mee bezig geweest maar ik neem er de laatste tijd de tijd niet meer voor. Toen las ik ook wel LJ's van anderen. Vind het wel leuk om je op af te reageren.
|
Citaat:
|
Vind het wel aardig.
|
Ik vind ze leuk en handig, zolang die persoon zoals gezegd óf een van mijn vrienden/kennissen is (a.k.a. de mensen van wie ik wel wil weten wat ze zoal gedaan hebben de laatste tijd), óf van interessante mensen die leuk schrijven.
|
Ik vind weblogs van mensen die ik ken leuk :cool:
en ik probeer soms om er zelf een bij te houden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |