![]() |
dit is mijn hart
Verward en verstoord.
Wisselvallig en onbegrijpbaar. Vol met liefde en toch verdort. Gevoeloos en onbereikbaar. Als de lucht nu grijs en grauw. Een hevige bui van jou gemis. Gevult verwarde gevoelens voor jou. Al weet ik dat het zo beter is. Ik ben geen top dichter en van zinsopbouw en al die schit heb ik geen verstand maar ik hoop dat dit een goede poging is :) |
Citaat:
Citaat:
Op zich vind ik dat je er best iets moois van hebt hemaakt, maar waarom na elke regel 'n punt? En bij elke regel 'n hoofdletter? Ik vind het jammer dat je dat doet, want als je dat zou veranderen loopt het ook beter. En een poging wagen is altijd goed toch: Niet geschoten is altijd mis :p |
Op zich is het wel een goede poging om te dichten vind ik maar het geeft me eerder het gevoel van ik-gooi-wat-woorden-bij-elkaar-en-zie-wel-hoe-het-uitkomt. Toch zeker in de 1e 5 zinnen. Naar het einde toe vind ik het veel beter, er zit meer een geheel in dat echt wel bij elkaar hoort. Maar, in ieder geval blijven schrijven, het einde bewijst voor mij dat je er wel wat van kan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |