![]() |
Klaarkomen als vrouw
Als ik klaarkom als ik seks heb met mijn vriend, kreun/gil ik meestal. :bloos:
Ik doe het gewoon vanzelf..ik weet niet of het heel gek is. :confused: Maar hoe komen jullie meestal klaar?(vooral een vraag aan de dames (y) ) |
Ligt eraan hoe intens het was, soms kan ik m'n kreunen niet inhouden en soms ben ik muisstil. :P
En ja soms moet ik me heel erg inhouden zodat zijn kamergenootje niet teveel meegeniet (Slaapkamers naast elkaar+dunne wnaden :P) |
ligt er inderdaad aan!
|
Yeah als iets een turn on is , is het wel het kreunen/ gillen van je bitch :cool: (y)
|
Mja, daarom faken ze het nog wel eens voor je, dan zijn ze sneller van je af ;)
|
Was Gideon de vorige keer niet een jongetje?
|
Citaat:
|
Ik kreun meestal meer tijdens de seks, op het moment dat ik bijna ga klaarkomen wordt dat meer zwaar ademen of soms wat korte ademstootjes. Ik ga niet gillen ofzo.
|
kreunen en kleine gilletjes
|
Hmm.. ik ben vrij stil. Soms kreunen, maar meer "hijgen" zeg maar zwaardere ademhaling :)
|
Ik hou dan juist m'n adem in, maak dus ook geen geluid. Maar dan valt het wel op dat ik opeens stil ben.
|
Citaat:
|
Ik maak niet zo veel geluid, maar het is duidelijk merkbaar aan mijn ademhaling en beweging. :)
|
Citaat:
*goed, zo kan-ie wel weer voor Carnavalsmaandag... :D* |
Ik heb een buurvrouw die zo luid gilt, dat ik medelijden heb met haar man... wie gelooft nu zo'n toneelstuk? Vrijen kan ook stil, wie gilt heeft volgens mij iets te verbergen :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gillen zeker niet. kreunen ook niet echt, alleen een beetje hijgen :p
|
Gillen absoluut niet, trouwens dan gil ik ook gelijk het hele huis wakker, dus dat lijkt mij geen goed plan. Meer een beetje zwaarder ademhalen, beetje kreunen, maar niet zo overdreven. Dus.
|
Mijn gezicht vertrekt, voordat ik klaarkom beweeg ik maar als t gebeurt niet meer, ik maak geen geluid maar da's meer omdat ik bang ben dat bepaalde mensen het horen en ik trek helemaal samen, span alles aan enzo.
|
Ik haal voortijd zwaarder adem, maar gil/kreun niet vanwege ouders enzo (hoewel een kreun soms echt niet tegen te houden is :bloos: ), en als ik klaarkom is dat heel intens, ik kramp samen en ook letterlijk: ik klap vaak bijna dubbel.
|
Citaat:
|
alleen en stil... schokkend
|
Citaat:
|
Ik weet het niet, ben nog nooit klaargekomen :s
|
hmmm ik kom nooit klaar :(
Fragezeichen.....we kunnen elkaar een hand geven |
Zielig voor meisjes dat ze nooit klaarkomen. :D
|
De eerste keren dat ik met m'n vriend seks had, was ik muisstil en genoot ik van zijn kreuntjes en geluidjes.
Maar de laatste keren kan ik mezelf echt niet inhouden en ben ik een echt egoïst. En soms als hij iets bij me doet ga ik precies naar een andere wereld, en weet ik niets van deze wereld meer. Als ik dan terug bij positieven kom... duizel ik af en toe. Het is echt te zien aan de situatie hoe ik reageer.... voor hetzelfde geld hoort ie mij de ganse tijd niet. Maar langs de andere kant kan ik heel de buurt bij elkaar halen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, kreunen / gillen is wel geil om te horen :) |
Citaat:
|
De ene keer stil, de andere keer heel erg kreunend. Ligt er een beetje aan. Maar ik kreun of zucht ofzoiets meestal eigenlijk wel, ja.
|
Citaat:
|
als jongen vind ik het juist fijn als het meisje gaat gillen en kreunen
|
Citaat:
Maar het moet wel binnen de perken blijven natuurlijk. |
Ben meestal niet zo luidruchtig, hijgen en zachtjes kreunen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik echt goed klaarkom dan spuit ik soms wel eens vocht uit mijn vagina, is dat raar?
|
Citaat:
Maar goed, als hij boven op me ligt heb ik ook die neiging, maar wordt dat een beetje tegengehouden door het lichaam van mn vriend, nu duidelijk ? :p |
Citaat:
|
had je mijn wijfie moete hore gister... ze kreunde egt wel hard he.. mjah had der ook niet zo'n klein beetj hard genomen ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
nee vooral toen die jongen zei dat ie beffen viesvodn. En gvd pijpen dan? Nee dat is heaven [/frustratiemode]
|
Citaat:
|
als ik een meid wijf bef dan verwacht ik er wel wat voor terug ;)
|
ik schrijf het rustig ;)
mijn vriend zegt dat ie beffen vies vind. oke hij heeft pas 1x gedaan. Maar ik moet hem dan nog wel rustig elke keer pijpen, iets wat ik deed om 2 dingen hem een plezier en er wat voor terug krijgen. Net alsof pijpen altijd even leuk is om te doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |