![]() |
Multiplayer Red Alert 2
Ik heb al een paar x geprobeerd om met dit spel over een netwerk te kunnen spelen. Maar als ik met de ene computer host, kan ik hem niet zien met de andere computer. Andersom is dit ook. Ik heb op bij computers IPX geinstalleerd, ik weet verder niet waar het aan zou kunnen liggen. De computers kunnen elkaar wel gewoon zien. Ik gebruik overigens Windows XP SP2
Wie weet raad :rolleyes: |
Is dit niet meer iets voor S&M? Daar komen de wizzkids die kunnen je ongetwijfeld sneller en effectiever helpen dan de gamers.
|
Citaat:
echte 1337 pr0 r0xx0rz gamers weten dit natuurlijk allemaal joh. Ik niet :o red alert multiplayer, doe t gewoon over i-net joh (y) (of kan dat niet? moet dat spel echt weer eens uit de kast trekken) |
Citaat:
dus wie weet het :p |
Heb je alletwee dezelfde patch? Die moeten ook hetzelfde zijn anders herkent het elkaar niet zegmaar.
|
En je moet niet dezelfde serials hebben geloof ik.
daar staat me wat van bij. |
hebben wel beide dezelfde patches maar wel met de zelfde serial key
|
Citaat:
|
Ik denk dat dat het niet is
Dan zou je elkaar wel kunnen zien, maar op het moment dat je dan connect gaattie janken over same key. Of already in use dat soort onzin. Ik denk dat het aan de verbinding ligt, of IP-instellingen, maar ook ik ben geen 1337 pr0 r0xxoR. Sorry |
Kan het niet toevallig zo zijn dat je firewall nog aanstaat en dat die m blockt?
|
Ligt aan de serial.
|
Citaat:
|
Het lag aan de instellingen van het internal network adress :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |