Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [sketches] Jozuf.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1095041)

\/ince 05-02-2005 18:58

[sketches] Jozuf..

Heb sinds maandag een nieuwe stageplek, en loop nu stage als illustrator w00t, heb een opdracht gekregen voor een of andere bijbelsite, en moet een game voor kids van 8-12 maken over Jozuf die in de put zit, hij moet allemaal minigames doen om eruit te komen en in de volgende schetsen zie je concepten voor de eerste game en voor 't figuur waar je mee speelt, in 't eerste spelletje moeten ze vissen vangen, dus hier een shitload met ideën voor vissen enz..
Hier een kleine verzameling van de shitload schetsen die ik deze week al heb gedaan, my hands hurt, maar 't is erg tof om te doen :) Hope you like..

http://members.lycos.nl/vincentbissc...ketch-comp.jpg

-Vince

Morridin 05-02-2005 19:09

Haha, Jozef ziet er iig erg geinig uit met die stevige onderkaak van hem :D
De linker ge-inkte jozef en dat grotere gezichtsportret zijn denk ik wel de beste voor hem als het in zijn oudere jaren is.
Maar vissen lijkt me wel wat meer voor jozef in de jongere jaren :)

De vissen zijn ook erg funny, al denk ik niet dat Spongebob in de bijbel voorkwam. Leuk bonusfiguur ^^

\/ince 05-02-2005 19:11

haha jep, we gaan voor die jonge Jozuf, no superjozuf this time, enne spongebob word weggelaten lol..

TIEN 05-02-2005 19:39

nice die visjes!! (y)

Jules 05-02-2005 20:02

Hoe vet is dat gespierde.. ding met die zonnebril (y)

LaMazulu 05-02-2005 23:00

Missch een tip ik zou die jozuf wa jonger laten lijken, twas tog maar een kereltje van 14 jaar? :S Dus misch nog nie van die kaken etc

\/ince 05-02-2005 23:21

ja die oude kaakdude gaan we ook niet gebruiken.. dat ventje d'rnaast lijkt toch niet zo oud?

Chilli Dude 06-02-2005 11:37

waar loop je stage? :)

Magrip 06-02-2005 11:55

gruwelijk leuk die vissen! jozef iets minder..wat naief ofzo. Maar echt jaloersmakend dit! :)

\/ince 06-02-2005 12:26

thanks lui, ik loop stage bij een reclame/illustratie bureau, ze hadden een illustrator in vaste dienst, maar hij heeft iets van chronische rugklachten en kan dus niet meer werken helaas, en nu ben ik dus een half jaar de vervanger, hier is de site: http://www.henk-dokter.nl

snarl 06-02-2005 12:53

echt heel gaaf. :) ik vind jozef zelf niet helemaal geweldig, hij kijkt een beetje dom en ik vind dat ie wat slimmer moet kijken. maar echt gaaf :)

mm wist niet dat er ook ontwerpbureaus waren die vooral voor christelijke instellingen/stichtingen etc ontwierpen.. is dat een vak apart of zo :P (nouja het valt me op dat er veel christelijke dingen tussen staan..)

\/ince 06-02-2005 12:56

Ja your right, d'r staan veel dingen van de eo en weet ik 't op, 't gaat van de een naar de ander lol, dus zo krijg je vanzelf zo'n netwerk hehe

MetalliCat 06-02-2005 13:11

'Jozuf'.

:rolleyes:

Chilli Dude 06-02-2005 13:31

waarom zeggen ze dat ze mooi grafisch ontwerp doen als der een hoerenjong in hun tekst zit? :p

Charly Brown 06-02-2005 13:50

Superworm Jim!?

Peperkorrel 06-02-2005 15:47

Heel vet, de schetsen zelf zijn al van erg hoog niveau. Moet je de (Flash?)game ook zelf in elkaar zetten of lever jij alleen de grafische content aan?

\/ince 06-02-2005 16:49

Peperkorrel: gelukkig alleen de tekeningen (in vectoren uiteindelijK) inderdaad, bedankt!

En de rest, als je niks zinnigs verder te melden heb, ga dan naar 't onzintopic ofzo..

N00dles 06-02-2005 18:15

Heel erg gaaf. Ik herken trouwens die vis rechtsboven (die aal) uit De Kleine Zeemeermin (Gruwel ofzo?). Heb je daar je inspiratie vandaan? De schilpad doet me ook weer aan een Disney-schildpad denken.

Jozuf (Jozef?) is koel getekend. Vooral zijn ogen spreken heel erg aan.

De bolle vissen en het zeepaardje zijn ook erg strak.

\/ince 06-02-2005 18:24

thanks man, ik weetnie, ik ben een beetje begonnen met wat vrolijke visjes enzo, uiteindelijk kwamen d'r gewoon van alles in verschillende stijlen uitrollen, ik heb er geen plaatjes bij gebruikt van echt vissen, of uit tekenfilms ofzo, maar ik heb wel verschillende plaatjes gemaakt vanuit 't idee 'hoe zou een disneyvis eruit zien' dus 't kan d'r inderdaad wel op lijken :) in this case i'll take that as a compliment.
aah en ik bedoel Jozef lol.. dacht m'n domme aars dat 't met een u was..

Ce-El-Wan 07-02-2005 17:18

Citaat:

Wishmaster schreef op 06-02-2005 @ 19:24 :
thanks man, ik weetnie, ik ben een beetje begonnen met wat vrolijke visjes enzo, uiteindelijk kwamen d'r gewoon van alles in verschillende stijlen uitrollen, ik heb er geen plaatjes bij gebruikt van echt vissen, of uit tekenfilms ofzo, maar ik heb wel verschillende plaatjes gemaakt vanuit 't idee 'hoe zou een disneyvis eruit zien' dus 't kan d'r inderdaad wel op lijken :) in this case i'll take that as a compliment.
aah en ik bedoel Jozef lol.. dacht m'n domme aars dat 't met een u was..

ziet er goed uit, wel een hoog disney/dreamworks gehalte. Is zo uit die Jozef spin-off van The Prince Of Egypt weggelopen. :)

:nono: :p

\/ince 07-02-2005 18:09

die animators tekenen ook allemaal precies 't zelfde, wat een fakes.. :rolleyes:
Heb de film btw niet eens gezien.. maar ik zal hem zeker eens gaan checken, schijnt dope te zijn.

Queen Klazina Wok 07-02-2005 23:42

je shit blijft vet :)

artnael 09-02-2005 21:07

Whoei... WORMS op de playstation, mijn eerste reactie, nadat ik je sketches zag.. Die zijn top :) erg geile manier van tekenen. :D

Unique Clone 09-02-2005 21:19

wel geinig :)

Random Moron 10-02-2005 12:08

Citaat:

Chilli Dude schreef op 06-02-2005 @ 14:31 :
waarom zeggen ze dat ze mooi grafisch ontwerp doen als der een hoerenjong in hun tekst zit? :p
Agh dat gebeurt steeds vaker tegenwoordig..
Ook ik ( grafisch ) heb onvoldoende info over dat soort dingen gehad. Hooguit 1 minuutje tijdens een college

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.