![]() |
Zou het hier door kunnen komen?
heyla,
Ik heb de laatste tijd nog al veel problemen. Hier thuis en met mn studies. Ik heb het gevoel dat mn hoofd op ontploffen sta, en het me allemaal te veel gaat worden. Daarbij komt ook nog dat ik nu opeens twijfel aan mn gevoelens voor mn vriend. Twijfelen is het ook niet echt, maar ik ben net gewoon iets kwijt. Ik heb ook niet echt veel aan hem nu. Hij weet dat ik het moeilijk heb maar weet niet echt hoe hij erop moet reageren denk ik. Hij heeft wel gezegd dat hij weet dat hij te weinig voor me doet en gaat veranderen enzo. Dus ergens voelt hij wsk wel dat er iets veranderd is met mij gevoelens tegen over hem. Ik vraag me gewoon af of het kan zijn door al die problemen dat ik zo voel tegen over mn vriend... Of kan dat er niks mee te maken hebben ? |
Het kan beiden (wel en niet er mee te maken hebben), denk ik.
Misschien kan je er met hem over praten (iig over je problemen)? |
Dat doe ik wel alleen luisterd hij niet echt :s Ik ben dan vb aan het vertellen wat er allemaal gebeurd is en loopt hem gewoon weg terwijl ik aant het praten was :(
|
En je hebt hem al eens gezegd dat je dat vervelend vindt?
Of iig dat je graag wilt dat hij luistert? |
neen nog niet echt rechtstreeks, wel al laten merken . Maar ik vind ergens dat hij dat spontaan zou moeten doen... Als hij problemen zou hebben zou ik er naar vragen hoe het nu is enzo, en zeker luisteren. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
In mijn oren klinkt 't niet als dat hij niet weet dat zij wil praten, meer dat hij vermoeid is met haar gepraat oid. :o |
Oké jongens snappen misschien niet altijd wat wij meisjes willen zeggen (omgekeerd ook trouwens) maar zoals de forummer hier boven me zegt... Als ze praat over dat ze het niet zo makkelijk heeft nu met school, thuis, etc, dan luister je toch gewoon?
@ts: 'k Zou hem eens goed duidelijk maken (daarom niet op een :mad:-manier) dat jij ook in deze relatie zit, en dat jij ook steun en medeleven nodig hebt. Het kan er volgens mij wel mee te maken hebben hoor, je hebt het even moeilijk en het is normaal dat je dan steun wil van je vriend. Als je die dan niet krijgt, dan voel je je tekort gedaan. Misschien neemt hij het allemaal minder erg op dan dat jij het voelt, en moet je het er eens met hem over hebben dat het jou wel degelijk stoort... |
ik zou er gewoon op een rustig moment met hem over gaan praten en zeggen dat je graag wilt dat hij er voor je is want ik neem aan dat jij hem ook zou steunen als hij het ff moeilijk had. succes (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |