![]() |
dansvakantie!!
heeeeej,
Ik zou het leuk vinden om de komende zomer een dansvakantie te gaan doen...maar ik kan niet echt iets vinden :( weet iemand of er een leuke dansvakantie bestaat? Of heeft iemand daar ervaring mee? Alvast bedankt :D |
Een wat? :confused:
|
YFU heeft wel zoiets wat daar een beetje op lijkt, maar dat zijn alleen langere programma's.
|
Citaat:
|
volgens mij bedoeld ze zoiets waarbij je 8 uur per dag op en neer aan het springen bent :o .
maar als je van danse houd is dat je ding :rolleyes: |
Ik denk ook dat ze zoiets bedoelt ja.. Vroeger had je paardenkampen (die nog wel bestaan), denk dat die mss ook wel voor dansen bestaan ja.
deze link vond ik in google: http://www.vakantieanders.nl/ |
ja, dat bedoel ik :)
gewoon een vakantie waarbij er ook lessen dans worden gegeven...k hoor dr wel eens mensen over maar k kan het zelf niet vinden...maar bedankt voor de tips!! |
als je professioneel bezig bent.. dan moet je op zoek gaan naar goede dansscholen in het buitenland die ook een zomercursus aanbieden
|
tuurlijk bestaan die :) ik weet zo de site niet, maar ik ben vorig jaar op streetdance summercamp 2004 geweest en dat was echt vét! als ik straks thuis ben kijk ik het wel effe voor je na :)
|
Volgens mij heb je van FISHEC zoiets!
|
Had Britney Spears niet ergens een soort van instelling voor danstalentjes voor in de vakantie?
|
Citaat:
|
lijkt me wel coowl!!
|
is het ook ;)
|
|
alleen klassiek ballet :(
|
Vind ik ook.
|