![]() |
(TEK) Piece of art(?)...
http://www.sxc.hu/browse.phtml?f=view&id=253752
gedaan met tria markers. Edit in photoshop en voila. :D Joshua K |
Error: You are not allowed to view this photo.
www.imageshack.us , upload hem daar maar. |
Error: You are not allowed to view this photo.
|
lol
|
|
oke w8 ff
|
|
|
who flood :o
|
stay on topic s.v.p.
|
Hip! Ik vind m uber :cool: (y)
|
dank u... :)
|
Vette shit!
|
Dankje...
|
peace?
|
peace????
|
piece
|
hoe hebje t gemaakt?
|
schetsen.... vraag mensen om ff snel te poseren. experimennteer met grove strepen. stileer de vorm. :)
|
Mooi! (y). De houding enzo zijn heel mooi weergegeven. Maar ik vind het wel jammer dat de lijnen soms wat korrelig zijn. Zoals rechts onderin, dat zwarte, ik had het mooier gevonden als daar gewoon lijnen waren ipv die stipjes.
|
eens. maar dat komt door de scanner. alles rasterpuntjes die je nu ziet horen daar niet. De tekening bestaat uit lijnen. Denk dat er maar bij ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja haaaaaaaaaa nu weet ik het wel. :rolleyes: ;)
|
Citaat:
|
:d
|
:cool:
|
heel mooi
|
:d
|
klein vind k em wel aardig..
groot niet.. veel te niet-smooth en inhoudloos... |
kan me niet voorstellen dat we hier met een kenner te maken hebben:
----------------------------------------------------------------------------------- ID: ik houd zo ontzetten veel van chillen. altijd chillen! liefst met wat wiet en bier met m'n freunden en verder chillen we em op de pc (internet, fotosoep, forummen, films kijken), met de gitaar, op het hockeyveld, en in de zomer op de MiddenBerm. HOI! ---------------------------------------------------------------- :rolleyes: |
Citaat:
ja als dat in je id staat magje zeker geen commentaar geven :rolleyes: |
Ja tuurlijk wel. Neem het alleen minder serieus dan van jou. ;)
|
Hobby's tekenen, muziek e.d.
Schooltype/studierichting VWO 6 |
het is natuurlijk ook heel verstandig om je te concentreren op de kritiek van één 'soort' mens. ruimdenkend hoor. daar leer je nieuwe dingen door kennen.
(vat dit niet al te kattig op, of toch maar wel, je vliegt echt volkomen uit de bocht met je opmerking tegen slobowicz.) |
Ja oke, maar de bal lag voor het doel. tuurlijk lees ik ook wat er staat en neem dat mee in mijn gedachten.
|
sommige ballen hoef je niet te raken hoor (y)
(oh, je hebt je 'bal' trouwens zelf opgezocht door het profiel van slobowicz te bekijken... ....en er hier nog over te posten ook.) over je tekening trouwens.. wel leuk. leuk kleurgebruik. beetje slordig (logisch met een snelle schets..) mja iig wel leuk niet geweldig, stoor me aan de ronde vormen links onder, vooral in het kleine plaatje. de kleine versie is btw wel beter, de grote is nogal een wit vlak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |