![]() |
Wat zou je doen als je...
... nog 1 dag te leven had?
Eerst zou ik afscheid nemen van familie en vrienden, dan zou ik me laten varen met een kajak tussen de dolfijnen op de Middellandse Zee... |
Hey!
Ik zou afscheid nemen van alle mensen om wie ik geef en dan zou ik snel naar Australie gaan om daar te scuba diven in het Great Barrier reaf. p.s. staat je msn uit lady_x? |
ik denk niet dat ik nog iets speciaals zou doen.
misschien een eventuele ruzie bijleggen |
Zelfmoord plegen :D
|
Sex hebben en me helemaal kapot blowen en allemaal drugs uitproberen :D
|
Deze topic is al vaak geweest...
Ik zou, denk ik, die dag met m'n vriend en eventueel andere familie/vrienden doorbrengen. Maar ik hoop dat het nog even zal duren. |
ik denk al me geld uitgeven...maar ik moet dan waarschijnlijk de laatste dag met me "geliefden doorbrengen"...neh...ik vertel t hun gewoon niet..daar heb ik echt geen behoefte aan ...dat gezwijmel... :rolleyes:
|
een leuke dag hebben, naar mn vriendje gaan, leuke dingen doen, misschien preken ofzo :o
en dan zelfmoord plegen, ik wil niet dat iemand of iets anders beslist dat ik dood ga, dat wil ik zelf doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga je mee dan lekker mee duiken in Australie? :p |
Citaat:
|
ík zou het aan niemand vertellen, en de hele dag met m'n vriendin en m'n beste vriend doorbrengen......
en ik denk dat ik al huilende zal sterven..... ik vraag me alleen af of ik dan huil van verdriet of van geluk |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou mn begrafenis of crematie gaan regelen, lijkt me best wel handig.
|
nou misschien ff iemand redden en dan sterven als een heldin :rolleyes::D
|
Ik zou degene wie ik dat moment leuk zou vinden dat vertellen. Verder de dag willen doorbrengen met mn beste vriend en vriendin. Afscheid nemen van mn ouders en zusje, dat gedoetje
Maaarre ik ben nog niet van plan dood te gaan |
Citaat:
ik zou...mmm...heel veel huilen, omdat mensen verdriet om me zullen hebben (niet eigendunk ofzo). dood gaan vink niet zo erg of eng maar voor de mensen die achterblijven is het wel erg. ik zou denk ik ook tussen de dolfijnen willen zwemmen. lijkt me een magische belevenis. maar ik wil er liever niet overna denken want nu ben ik nog te jong. x-iez ilse :( |
Hoofd kaalscheren en zeggen dat je zult sterven voor de democratie , of zoals die Palestijnse zelfmoordterroristen: kijken of je buskaart nog geldig is, een video opnemen van jezelf als martelaar, de Koran lezen :D
Nee, een begrafenis regelen is practischer, en ik zou proberen zo veel mogelijk mensen afscheid te laten nemen. REIE |
Citaat:
|
Juist niet afscheid nemen. Dat zou je hele laatste dag verpesten toch... Ik zou iets doen wat je anders nooit zou kunnen... GTA3 naspelen in het echt bijvoorbeeld (zonder het afslachten van burgertjes dan :D)
ik sterf met "GOURANGA" op m'n lippen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |