Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Levensbeschouwing & Filosofie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Wat zou je doen als je... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=109578)

lady_x 29-05-2002 15:29

Wat zou je doen als je...

... nog 1 dag te leven had?

Eerst zou ik afscheid nemen van familie en vrienden, dan zou ik me laten varen met een kajak tussen de dolfijnen op de Middellandse Zee...

Raistlin 29-05-2002 15:44

Hey!

Ik zou afscheid nemen van alle mensen om wie ik geef en dan zou ik snel naar Australie gaan om daar te scuba diven in het Great Barrier reaf.

p.s. staat je msn uit lady_x?

damaetas 29-05-2002 16:49

ik denk niet dat ik nog iets speciaals zou doen.
misschien een eventuele ruzie bijleggen

Manus J. van Alles 29-05-2002 16:51

Zelfmoord plegen :D

Tox 29-05-2002 17:45

Sex hebben en me helemaal kapot blowen en allemaal drugs uitproberen :D

Leonoor 29-05-2002 19:22

Deze topic is al vaak geweest...

Ik zou, denk ik, die dag met m'n vriend en eventueel andere familie/vrienden doorbrengen. Maar ik hoop dat het nog even zal duren.

2young2live 29-05-2002 19:49

ik denk al me geld uitgeven...maar ik moet dan waarschijnlijk de laatste dag met me "geliefden doorbrengen"...neh...ik vertel t hun gewoon niet..daar heb ik echt geen behoefte aan ...dat gezwijmel... :rolleyes:

unintended 29-05-2002 21:07

een leuke dag hebben, naar mn vriendje gaan, leuke dingen doen, misschien preken ofzo :o

en dan zelfmoord plegen, ik wil niet dat iemand of iets anders beslist dat ik dood ga, dat wil ik zelf doen.

lady_x 29-05-2002 22:02

Citaat:

unintended schreef:
en dan zelfmoord plegen, ik wil niet dat iemand of iets anders beslist dat ik dood ga, dat wil ik zelf doen.
Dus jezelf ophangen ofzo? Neuh zou ik niet kunnen, een natuurlijke dood door een ziekte lijkt me veel mooier dan zelfmoord.

lady_x 29-05-2002 22:13

Citaat:

Raistlin schreef:

dan zou ik snel naar Australie gaan om daar te scuba diven in het Great Barrier reaf.

Lijkt me ook wel fantastisch. Als je toch maar 1 dag te leven had, even lekker duiken, en dan laat je je gewoon verorberen door de haaien die je in 100 stukken kapot bijten. :D

Raistlin 29-05-2002 23:45

Citaat:

lady_x schreef:

Lijkt me ook wel fantastisch. Als je toch maar 1 dag te leven had, even lekker duiken, en dan laat je je gewoon verorberen door de haaien die je in 100 stukken kapot bijten. :D

Ja Precies! Hebben die ook weer wat te eten ;)

Ga je mee dan lekker mee duiken in Australie? :p

Tox 30-05-2002 11:46

Citaat:

Raistlin schreef:

voordat je in australie bent is de dag al bijna om :D

Rufus Lee 30-05-2002 14:10

ík zou het aan niemand vertellen, en de hele dag met m'n vriendin en m'n beste vriend doorbrengen......

en ik denk dat ik al huilende zal sterven.....

ik vraag me alleen af of ik dan huil van verdriet of van geluk

unintended 30-05-2002 14:38

Citaat:

lady_x schreef:

Dus jezelf ophangen ofzo? Neuh zou ik niet kunnen, een natuurlijke dood door een ziekte lijkt me veel mooier dan zelfmoord.

ziekte lijkt me niets, ik heb geen zin in pijnleiden als ik toch weet dat ik aan het einde van de dag doodga. Ophangen lijkt me ook niet ideaal, maar ik zou ff uitzoeken op welke manieren je ook pijnloos dood kan gaan, maar wel op eigen wil.

lady_x 30-05-2002 16:31

Citaat:

Raistlin schreef:

:D fantastisch

Citaat:

unintended schreef:
Ophangen lijkt me ook niet ideaal, maar ik zou ff uitzoeken op welke manieren je ook pijnloos dood kan gaan, maar wel op eigen wil.
Euthanasie dan bedoel je.. Stel nu dat het een pijnloze ziekte is die je hebt, en de dokter zegt je nog 1 dag te leven, uiterst 24 uur. Dan zou ik me gewoon laten uitbollen, me neerleggen op een boot op de zee en wachten tot de dood me meeneemt.

unintended 30-05-2002 17:45

Citaat:

lady_x schreef:

:D fantastisch

Euthanasie dan bedoel je.. Stel nu dat het een pijnloze ziekte is die je hebt, en de dokter zegt je nog 1 dag te leven, uiterst 24 uur. Dan zou ik me gewoon laten uitbollen, me neerleggen op een boot op de zee en wachten tot de dood me meeneemt.

zijn er pijnloze ziektes waar je aan doodgaat dan?

lady_x 30-05-2002 21:00

Citaat:

unintended schreef:
zijn er pijnloze ziektes waar je aan doodgaat dan?
Kanker bijvoorbeeld gaat niet altijd gepaard met pijn.

Wijze vrouw 31-05-2002 09:09

Ik zou mn begrafenis of crematie gaan regelen, lijkt me best wel handig.

Belladonna 31-05-2002 15:26

nou misschien ff iemand redden en dan sterven als een heldin :rolleyes::D

berteltje 31-05-2002 16:24

Ik zou degene wie ik dat moment leuk zou vinden dat vertellen. Verder de dag willen doorbrengen met mn beste vriend en vriendin. Afscheid nemen van mn ouders en zusje, dat gedoetje
Maaarre ik ben nog niet van plan dood te gaan

destina 31-05-2002 16:44

Citaat:

lady_x schreef:
... nog 1 dag te leven had?

Eerst zou ik afscheid nemen van familie en vrienden, dan zou ik me laten varen met een kajak tussen de dolfijnen op de Middellandse Zee...

klinkt goed.
ik zou...mmm...heel veel huilen, omdat mensen verdriet om me zullen hebben (niet eigendunk ofzo). dood gaan vink niet zo erg of eng maar voor de mensen die achterblijven is het wel erg. ik zou denk ik ook tussen de dolfijnen willen zwemmen. lijkt me een magische belevenis.
maar ik wil er liever niet overna denken want nu ben ik nog te jong.
x-iez ilse :(

REIE 31-05-2002 17:48

Hoofd kaalscheren en zeggen dat je zult sterven voor de democratie , of zoals die Palestijnse zelfmoordterroristen: kijken of je buskaart nog geldig is, een video opnemen van jezelf als martelaar, de Koran lezen :D

Nee, een begrafenis regelen is practischer, en ik zou proberen zo veel mogelijk mensen afscheid te laten nemen.

REIE

lady_x 31-05-2002 19:09

Citaat:

REIE schreef:
Nee, een begrafenis regelen is practischer
Hmm zou ik niet doen, vind ik niet erg belangrijk eigenlijk..

VoRaZ 31-05-2002 21:30

Juist niet afscheid nemen. Dat zou je hele laatste dag verpesten toch... Ik zou iets doen wat je anders nooit zou kunnen... GTA3 naspelen in het echt bijvoorbeeld (zonder het afslachten van burgertjes dan :D)

ik sterf met "GOURANGA" op m'n lippen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.