![]() |
Nederlands: Verdieping boek 1940-heden
Hi,
ik moet voor m'n Nederlands leesverslag een boek lezen uit de periode 1940-heden. Het is dan o.a. de bedoeling dat ik een verdiepingsopdracht uitvoer, waarin ik op zoek moet gaan naar de relatie met: * politieke achtergronden * sociaal-economische achtergronden * culturele achtergronden * literaire stromingen en ontwikkelingen Ik wilde hiervoor GIMMICK! van J. Zwagerman, of een werk van Giphart gebruiken. Ik kom echter niet uit de voeten met deze opdracht. Heeft iemand informatie/verslagen voor mij ter ondersteuning? B.V.D. |
Ik heb dat ook moeten doen vorige week. Ik heb het echter over Bint gedaan. Dus dat verslag heb ik voor je, maar daar heb jij niet veel aan nu. Ik zou iig op zoek gaan naar secundaire literatuur, dat is altijd handig. Verder succes iig.
|
Hee,
thanks voor je reactie! Nou, misschien kan ik jouw verslag wel gebruiken als voorbeeldmodel. Als ik enigszins weet waar ik op moet letten, lukt 't maybe wel. Zou je 't door kunnen mailen? asksatan@gmail.com thanks voor de moeite! J. |
Is onderweg :)
|
Zijn er nog meer mensen die deze opdracht hebben moeten doen? Hoe meer info, hoe beter... Thanks!
J. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |