![]() |
machtsspel
neem eens een kijkje op http://machtsspel.hku.nl
een spel van medestudenten, webbased nog beta maar heel goed speelbaar (en meer users is meer fun) lata |
mischien moet een van beide topics dicht.. :)
|
idd 2 topics :nono:
|
T ziet er wel grappig uit. Alleen jammer dat je er 2 topics over opent. Maar als ik me verveel ga ik het een keer proberen.
|
Volgens mij gaat dit heel verslavend worden:p nou ja toch vakantie:P
|
lol, na een uurtje op de achtergrond af en toe wat spelen heb ik al 300 mensen achter me gelaten.
Beetje te simpel spelletje. |
Heb het alweer gehad met dat spel. Beetje saai is het snel, en zit nog steeds niet bij partij, maarja kap er weer mee.
Mensen met nog andere leuke online games? Die niet naar 2 uur vervelen? |
Sorry van die twee topics... ik had geen idee.
In het spel ben ik Koos, en heb de partij Doel.NL opgericht. Iedereen hier is welkom. Mijn idee was om een scholieren.com partij op te richten en flink te ownen :evil: |
Zou kunnen, maar dan zit je in Noord Holland toch echt verkeerd, veel te veel anderen.
Arnhem lijkt me een betere standplaats. Ik zie wel wat ik ga doen, populariteit komt wel goed, geld laat nog een beetje op zich wachten. |
het is druk in NH, das waar. Maar ik reis toch het land door om met m'n partij de opdrachten te halen
|
Vorige naam was een letter te lang, dus kan ik niet meer inloggen, lol, lekker geprogrammeerd...
Ook ligt het ding nu op zijn gat lijkt het, geen reactie meer van de website. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |