![]() |
Hoeveel forummers ken jij prive??
Ken jij een aantal forummers prive?? of wie heb je welleens in het echt gezien?? Ik ken er 3 :cool:
|
een stuk of 7 ken ik er in het echt :o
|
Ik niemand. :o
|
- Ja
- Heel veel, op meetings en in vriendenkring Edit: Overigens ken ik er maar een paar privé. |
Nul, eigenlijk.
Tenzij er iemand mij kent. Maar dat betwijfel ik. Naja, wat niet is, kan nog komen. |
2 die echt actief zijn. En nog 5 passief/lurkend.
|
(nog?) Niemand
|
Niemand die echt heel veel post hier.
|
welgeteld nul
en dat wil ik graag zo houden :) |
Een forummer die wel eens op muziek komt is een vrindinneke van mij.
Verder heb ik 4 mensen gemeet, en een heleboel forummers toevallig tegengekomen. |
Ik ken 1 iemand irl hoewel ik die tegenwoordig niet meer zie.
Verder een aantal mensen gemeet. |
1tje, zat bij mij op school, dat is ook degene die mij heeft geworven (y)
|
Ik ken er 1 prive en ben er 5 wel eens tegengekomen, waarvan 4 op school.
|
Geen idee... ehm... 6 ofzo? De meesten ervan forummen niet echt vaak.
|
geen, voor zover ik weet
|
Niet dat ik weet. Gelukkig.
|
Te veel
|
Eentje, HypocrieteTeef.
En Phenobarbidoll ken ik alleen van ander forum en msn, dat zouden sommigen wellicht persoonlijk noemen. |
Twee, volgens mij.
|
In het echt gezien een stuk of 30 dmv meetings, verder nog iemand van school, 2 van mn vorige school en een vriendin van een huisgenoot die hier rondloopt.
|
Veel. Ik ga echt niet alle namen hier opnoemen.
|
Een lading op meetings gezien, en ik ken eh... *telt even* 3 mensen die regelmatig forummen en die tot mijn vriendenkring behoren. En dan nog een stapel mensen die vage-tot-goede internetkennissen zijn en die ik ook wel eens IRL gezien heb...
|
1 echt (of 2, weetniet of ie nog actief is), verder wat op msn
|
Citaat:
|
1 ken ik in irl maar die komt hier niet meer en nog een paar op msn
|
Euh... Door te meeten ken ik er wel enkele in het echt, maar mensen die ik ken en dan hier toevallig op het forum tegen kom is nihil denk ik... Behalve een meisje bij wie ik een tijdje geleden was omwille een defecte computer, die keek verschrikt op toen ik over s.com begon :o
|
een paar.
|
Ken er een paar prive en heb er een stuk of 80 gezien.
|
Citaat:
|
Geen, voor zover ik weet dan..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen. Nou ja, ik ken er wel een paar van andere websites, maar ook die ken ik niet persoonlijk.
|
2 kèn ik er en dan nog een stuk of 3,4 van gezicht.
|
2
|
niemand
|
Citaat:
|
Citaat:
idem |
eentje.
|
Eentje ken ik echt, en een paar kom ik wel eens tegen.
|
Niemand. Of in ieder geval. Erg. Weinig.
|
Een paar.
|
drie, allemaal van school.
|
prive of intiem....................
Ik heb geen idee ken d'r sowieso een stuk of 5 ofzow. Kom d'r nog steeds af en toe bij toeval achter dat ik iemand ken. |
ehm
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 Zat iig. en ik heb er meer dan 125 in het echt gezien |
paar
|
5
|
2 zijn vrienden
en 2 gemeet. Ohnee: meer: nog een stuk of 10 van mn oude school, en 1 kom ik soms tegen op mn nieuwe school. |
Ik ken een boel forummers prive waarvan ik het grootste deel ook al gemeet heb. Daarnaast zijn er ook enkele daarvan die tot mijn irl vrienden behoren.
Aantallen, hmmm. op deze msn zie ik al 11 forummers staan maar ik heb niet alle forummers die ik regelmatig zie in mijn msn staan. :) nu lijk ik net zo;n meetingslet :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |