![]() |
tussen fantasie en werkelijkheid
Slapen met je ogen open
nachtmerries terwijl je wacht komen zacht voorbij gekropen eenzaamheid in donk're nacht Ontwaken uit de realiteit kan niet, onmogelijke tranen Huilen om de verlorenheid en het zich veilig wanen Zwijgen van verlangen woorden zien nu alleen de rode blosjes op je wangen in een nevel om je heen Dansen naar de maan als parels je verwarmen Dan kun je je rustig laten gaan en de slaap omarmen |
WAUW! ik snap niet dat nog niemand gereageert heeft zeg... ik vinnum echt geweldig mooi!!! gewoon...mooi (y)
kuzzie foog |
ja hij is inderdaad prachig hij loopt gewoon lekker....
|
Ik vinnem ook mooi. Vooral de eerste de eerste en de tweede strofe bezorgen me echt kippevel. De derde en de vierde vind ik dan weer iets minder. Dus als je verder was gegaan zoals de eerste twee dan had ik gezegd toppertje en maar nu 'gewoon' mooi.
Liefs Kimry (y) |
... geen commentaar ...
:) |
Ik merk dat je wat dromeriger gaat schrijven en dat bevalt me zeeeeer goed! Ik vind dit werkelijk een prachtige schrijfstijl. Je word met de dag beter jij kleintje! :P
kus |
Citaat:
Dankjewel allemaal joh :p Ik probeer gewoon telkens een beetje iets uit.. Soms is het heel concreet, soms wat meer abstract..:) |
Ik vind de 1e en laatste strophe erg krachtig en mooi omschreven. Verder een heel duidelijk gedicht. Ik vind de middenstrophes wat minder, maar die 1e en laatste maken dat helemaal goed! (y)
liefs, Mariamne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |